تشک بادی استخر اینتکس مدل هات داگ کد 58771

Intex 58771

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
465,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخرها و آب، ترکیبی که به خودی خود احساس خوب و تفریح را به ما می‌دهد. در فصل تابستان، استخرها مکان‌هایی مناسب برای سرگرمی و استراحت در روز‌های داغ می‌باشند. اما برای بهره‌وری بیشتر از این تجربه، ممکن است نیاز به تجهیزات و لوازمی مثل تشک بادی استخر داشته باشید که کمک کننده و سرگرم کننده باشند. یکی از این لوازم تشک بادی استخر اینتکس مدل هات داگ کد 58771 است.

لوازم تشک بادی استخر اینتکس مدل هات داگ کد 58771تشک بادی استخر اینتکس مدل هات داگ کد 58771 یکی از محصولات محبوب و کاربردی شرکت معروف اینتکس است که برای استفاده در استخرها و آبهای آرام طراحی شده است. این تشک بادی دارای طرحی جذاب و منحصر به فرد با نمایش تصویری از هات داگ است که کودکان و بزرگسالان را مجذوب خود می‌کند. با استفاده از این تشک بادی، شما و خانواده خود می‌توانید به راحتی در آب حرکت کرده و از آن لذت ببرید. برای حفظ ایمنی، دو دستگیره حفظ تعادل روی این تشک طراحی شده تا خیال شما را از تجربه آرامش، راحت کند.

یکی از ویژگی‌های مهم تشک بادی استخر اینتکس، ساختار مقاوم و با کیفیت آن است. این تشک بادی از مواد با کیفیت ساخته شده است که در برابر فشار آب و سایش مقاومت خوبی دارد. همچنین، طراحی منحصر به فرد آن باعث می‌شود تا روی آب شناور باشد و شما بتوانید به راحتی روی آن دراز بکشید و لذت ببرید. این تشک بادی همچنین دارای سیستمی برای پمپاژ و تخلیه سریع هوا است که امکان استفاده آسان و سریع را فراهم می‌کند. این تشک برای استفاده یک نفر مناسب است و می‌تواند تا 100 کیلوگرم وزن را تحمل کند.

تشک بادی استخر اینتکس مدل هات داگ اندازه‌ای مناسب دارد که به راحتی در استخرهای معمولی جا می‌شود. با خرید و استفاده از این تشک بادی، می‌توانید روزهای گرم تابستان خود را با فعالیت‌های آبی سرگرم کنید و لذت ببرید. همچنین، این تشک بادی به دلیل وزن کم، قابل حمل و نقل آسان می‌باشد و می‌توانید آن را به هر جایی که می‌خواهید ببرید.

با خرید تشک بادی استخر اینتکس مدل هات داگ کد 58771، تجربه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده از استخرها را به دست خواهید آورد. این محصول می‌تواند به عنوان یک هدیه مناسب برای عزیزانتان نیز مورد استفاده قرار گیرد.

برند
INTEX - اینتکس
ظرفیت
یک بزرگسال
طرح
هات داگ سه بعدی
طول
173 سانتیمتر
عرض
76 سانتیمتر
ارتفاع
20 سانتیمتر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن بسته بندی
1.5 کیلوگرم
رنگ
چند رنگ
جنس
PVC
دستگیره تعادل
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
سطح مواج
رنگ ثابت
طراحی واقعی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...