استخر عمیق کودکان اینتکس طرح حیوانات دریایی کد 56493

Intex 56493

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000
2,400,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی شش ضلعی با طرح آکواریوم کد ۵۶۴۹۳ با ابعاد 191*178 از محبوب ترین استخرهای اینتکس برای کودکان بالای 6 سال است. به دلیل ارتفاع 61 سانتی‌متری طرفداران زیادی را در این گروه سنی پیدا کرده است. این محصول با طرح حیوانات دریایی بلندترین استخر بادی اینتکس است، یعنی عمق آن نسبت به سایر استخرها بیشتر می باشد. اگر از علاقمندان تفریحات آبی دسته جمعی هستید، حتما این محصول توجه شما را جلب خواهد کرد.

جنس بدنه استخر از پی‌وی‌سی یا وینیل با دوام بالا است. شما می‌توانید آن را بارها و بارها باد کرده و پر از آب کنید و به کمک دریچه تخلیه آب، دوباره آن را خالی کنید، بدون این که به بافت استخر آسیبی برسد یا دچار پوسیدگی شود. جنس پی‌وی‌سی در مقابل آفتاب مقاوم است و دچار رنگ پریدگی نمی‌شود.

استخر بادی شش ضلعی با طرح آکواریوم کد ۵۶۴۹۳

ساختار این محصول را سه حلقه روی هم تشکیل می‌دهد. وزن این محصول بسیار کم است و حجم کم بسته‌بندی استخر، حمل و نقل آن را در سفرها برای شما آسان می‌کند. با توجه به ویژگی‌های گفته شده و ظاهر دلنشین این استخر با خیالی آسوده می‌توانید آن را به کودکانتان هدیه بدهید.

جذابیت ظاهری این محصول بدنه شفاف آن است که زیبایی آن را چشم گیرتر می‌کند، و تصاویر فانتزی موجودات دریایی با رنگ بندی شاد روی بدنه داخلی و خارجی آن چاپ شده است. همین نوع‌آوری و ابتکار شرکت اینتکس  این محصول را منحصر به فرد کرده است. همچنین شکل شش ضلعی آن فضای مهیجی را برای سرگرمی و آب‌تنی کودکان فراهم می‌کند.

کف این استخر بادی قابلیت باد شدن دارد. به همین علت نرمی و انعطاف زیادی نسبت به نمونه های کف ساده دارد. این استخر سه دریچه باد متفاوت دارد و از 3 ناحیه جداگانه باد می‌شود. ویژگی گفته شده راه اندازی این محصول را در زمان تفریحات آبی برای شما  ساده می‌کند و در زمان بسیار کوتاهی باد می‌شود. شما می‌توانید این محصول را به عنوان استخر توپ نیز برای سرگرمی کودکانتان خریداری نمایید.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
حیوانات دریایی
طول
191 سانتیمتر
عرض
178 سانتیمتر
ارتفاع
61 سانتیمتر
ضخامت
0.30 میلی متر
رده سنی
بالای 6 سال
وزن
4.8 کیلوگرم
رنگ
چند رنگ
ظرفیت
510 لیتر
جنس
PVC
کف باد شو
دارد
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...