استخر کودک اینتکس بادی طرح درخشان کد 57103

Glitter mini pool intex 57103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
25%
350,000
265,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس طرح درخشان کد 57103 یک استخر بادی کوچک با قطر 86 سانتی متر و ارتفاع 25 سانتیمتر است که با توجه به نظرات مشتریان، به عنوان یکی از محصولات مورد علاقه خانواده ها در فصل تابستان شناخته شده است. در ادامه، به بررسی مزایا و قیمت استخر بادی کودک اینتکس طرح درخشان کد 57103 خواهیم پرداخت.

در مورد طراحی این استخر، باید گفت که طرح اکلیلی و ظاهر درخشان آن بسیار زیبا و جذاب است. همچنین، ساختار و مواد استفاده شده در ساخت این محصول به نظر اکثر مشتریان مقاوم و با کیفیت است. این استخر کودک دارای ابعاد کوچکی است که مناسب برای استفاده یک یا نهایتا دو کودک است. ظرفیت این استخر حدودا 56 لیتر است که کودک می‌تواند به صورت فردی و تکی از آن استفاده کند و فضایی برای ورود بزرگسالان به استخر وجود ندارد.

بسته بندی استخر بادی کودک اینتکس طرح درخشان کد 57103این استخر، برای استفاده درون خانه و فضاهای کوچک به خصوص حمام طراحی شده است. به عنوان یک استخر کوچک و جمع و جور، این محصول برای استفاده تفریحی و سرگرمی در منزل مناسب است و برای کودکانی که علاقه‌مند به بازی با آب هستند، بسیار جذاب خواهد بود. با این حال، برای بزرگسالان و یا خانواده‌هایی که به دنبال استخری بزرگتر و با ظرفیت بیشتر هستند، این محصول مناسب نیست و بهتر است به جستجوی محصولات با ابعاد بزرگتر بپردازند.

کف استخر بادی کودک اینتکس طرح درخشان کد 57103 از نوع کف بادی (inflatable) است که با استفاده از باد، به شکل یک کف مستحکم استخر در می‌آید. این کف بادی از جنس پلی‌وینیل بوده و دارای ضخامت مناسبی است که می‌تواند در برابر تماس با سطح سخت و نوک تیز مقاومت کند. اما بهتر است کف بادی را بر روی یک سطح صاف و بدون هیچ گونه شی خارجی قرار داده و از تماس آن با اشیاء تیز پرهیز کنید. همچنین، برای افزایش مقاومت و عمر مفید کف بادی، بهتر است از پمپ‌های هوای با کیفیت و مناسب برای این محصول استفاده کنید.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
درخشان
قطر
86 سانتیمتر
ارتفاع
25 سانتیمتر
ضخامت بدنه
0.20 میلیمتر
ضخامت کف
0.18 میلیمتر
رده سنی
1 الی 3 سال
ظرفیت
56 لیتر
وزن بسته بندی
800 گرم
جنس
PVC
کف بادشو
دارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
مناسب استفاده در حمام
قابل استفاده به عنوان استخر توپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...