شناور بادی روی آب بزرگسال اینتکس طرح طاووس کد 57250

Intex 57250

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
2,600,000
2,400,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی یا تشک بادی استخر گزینه‌ی بی‌نظیری است که برای تفریح در آب به آن نیاز دارید. اگر به دنبال یک شناور جذاب و زیبا هستید، شناور بادی روی آب طرح طاووس اینتکس کد 57250 گزینه‌ی بسیار جذابی است که در این مقاله به بررسی آن می‌پردازیم.

شناور بادی روی آب طرح طاووس اینتکس کد 57250شناور بادی روی آب طرح طاووس اینتکس یک شناور بادی بزرگسالان است که طراحی زیبا و جذابی دارد. با ابعاد مناسب و قابلیت تحمل وزن تا حداکثر 100 کیلوگرم، این شناور برای افراد بزرگسال مناسب است. با داشتن شکلی شبیه به پرنده‌ی زیبا طاووس، به تفریح شما رنگ و جذابیت بیشتری خواهد بخشید.

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی این شناور، کیفیت ساخت بالا است. از جنس محکم و مقاوم ساخته شده است که امکان پایداری در برابر فشار آب را فراهم می‌کند. همچنین، استفاده از مواد با کیفیت در ساختار این شناور بادی، باعث می‌شود تا ماندگاری آن بیشتر شده و شما بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید.

قابل ذکر است که شناور بادی طرح طاووس دارای دو دستگیره حفظ تعادل است که ایمنی و امنیت شما را در طول استفاده تضمین می‌کند. رویه مواج این شناور بادی باعث عبور هوا بین بدن و شناور می‌شود و از تعریق بدن جلوگیری می‌کند. به این ترتیب شما می‌توانید حتی در فصل تابستان و گرمای هوا هم از این شناور استفاده کنید.

با توجه به قیمت مناسب و کیفیت برتر شناور بادی روی آب طرح طاووس اینتکس 57250، این محصول می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. همچنین، با توجه به طراحی زیبا و جذاب آن، می‌توانید با استفاده از این شناور بادی لحظاتی شاد و پرانرژی را در آب سپری کنید.

در نتیجه، اگر به دنبال یک شناور بادی روی آب با کیفیت و طراحی زیبا هستید، شناور بادی روی آب طرح طاووس اینتکس 57250 گزینه‌ی مناسبی است که توصیه می‌شود. با قابلیت تحمل وزن بالا، مقاومت در برابر فشار آب و راحتی استفاده، می‌تواند تفریح شما در آب را به یک تجربه‌ی فوق العاده تبدیل کند.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
طاووس
طول
193 سانتیمتر
عرض
163 سانتیمتر
ارتفاع
94 سانتیمتر
ضخامت
0.33 میلیمتر
وزن
3.7 کیلوگرم
رنگ
سبز، آبی، زرد
جنس
PVC
تحمل وزن
200 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
ترکیب رنگ شاد و زنده
دارای دو دستگیره تعادل
3 دریچه ورودی باد
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...