استخر کودک آبپاش دار اینتکس طرح زرافه کد 57434

Intex 57434

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,270,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اگر به دنبال یک استخر بادی کودک با کیفیت و امن برای فصل گرما هستید، استخر بادی کودک آبپاش دار اینتکس طرح زرافه کد 57434 می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. این استخر کودک از جنس وینیل مقاوم ساخته شده است و یک فواره آب بسیار جذاب دارد. ما در این مقاله به بررسی ویژگی‌ها و قیمت استخر بادی کودک آبپاش دار اینتکس طرح زرافه کد 57434 خواهیم پرداخت. با ایرکوک همراه باشید:

طراحی استخر بادی کودک آبپاش دار اینتکس طرح زرافه کد 57434این استخر کودک به رنگ زرد و با طرح زرافه طراحی شده است که برای کودکان جذاب و شاداب است. این استخر کودک دارای ابعاد 208 در 165 سانتیمتر است. عمق این حوضچه تنها 25 سانتیمتر است که برای ایمنی کودکان بسیار عالی طراحی شده. ارتفاع این استخر تا 122 سانتیمتر بالا می‌رود که عمده آن به خاطر طراحی زرافه است. در انتهای حوضچه این استخر، یک فواره آب وجود دارد. این فواره به شکل دم زرافه طراحی شده و تجربه بازی برای بچه‌ها را جذاب‌تر می‌کند.

این استخر کودک مناسب برای کودکان بالای دو سال است و با استفاده از یک پمپ باد به راحتی راه‌اندازی می‌شود. برای نصب و راه اندازی این استخر نیازی به ابزار خاصی ندارید و فقط پمپ باد کافی است. وجود دریچه تخلیه آب در کف این استخر، جمع‌آوری آن را مثل راه‌اندازی ساده و سریع کرده است. برای تخلیه این استخر فقط کافی است، دریچه تخلیه آب را باز کنید و منتظر خالی شدن استخر شوید. همین موضوع باعث شده تا خانواده حتی در سفرها هم این استخر را همراه خود ببرند.

امیدواریم که با خواندن این متن، بتوانید تصمیم بهتری برای خرید این محصول بگیرید. اگر مایل به خرید استخر بادی کودک آبپاش دار اینتکس طرح زرافه کد 57434 هستید، می‌توانید از فروشگاه‌ آنلاین ایرکوک بازدید کنید. همچنین، در صورت داشتن هرگونه سوال یا نظر درباره این محصول، می‌توانید با شماره تلفن پشتیبانی تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
زرافه
طول
208 سانتیمتر
عرض
165 سانتیمتر
ارتفاع زرافه
122 سانتیمتر
ارتفاع استخر
25 سانتیمتر
رده سنی
2 سال به بالا
ظرفیت
238 لیتر
رنگ
نارنجی
جنس
PVC
وزن بسته بندی
2.5 کیلوگرم
دریچه تخلیه آب
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای فواره
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...