استخر گرد پیش ساخته فریمی 3 متری اینتکس کد 28206

Intex 28206

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
8,900,000
7,240,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی 3 متری اینتکس کد 28206 با چارچوب آلومینیومی یکی از با ارزشترین استخرهای فریمی است. این استخر برای تمام اعضای خانواده‌ها سرگرم‌کننده است، به همین دلیل یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خرید استخر فریمی محسوب می‌شود. از نظر دوام می‌توان با اطمینان گفت این استخر بسیار مقاوم است و از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است. اگر به دنبال استخری سرگرم‌کننده و بادوام برای خنک شدن در تابستان هستید، استخر فریمی اینتکس کد 28206 یک گزینه عالی است.

استخر گرد پیش ساخته فریمی 3 متری اینتکس کد 28206طراحی بدنه این استخر فریمی با سایر استخرها متفاوت است. در طراحی بدنه این مدل، از طرح آب استفاده شده تا حال و هوای طبیعی‌تری به کاربران هنگام شنا بدهد. در طراحی داخلی استخر از تصاویر ستاره دریایی و صدف استفاده شده و این موضوع به افزایش جذابیت‌های استخر کمک ویژه‌ای می‌کند.

استخر 28206 اینتکس با قطر 3.05 متر و ارتفاع 76 سانتیمتر ظرفیت حدود 4485 لیتر آب را دارد و برای استفاده دسته جمعی و خانوادگی کاملا مناسب است. نصب و راه‌اندازی این استخر نیازی به ابزار و دانش خاصی ندارد و در زمان حدودا 30 دقیقه راه‌اندازی خواهد شد. وجود دریچه تخلیه آب در کف استخر، فرایند جمع‌آوری آن را به اندازه نصب راحت و کم دردسر می‌کند و در سریعترین زمان ممکن تخلیه خواهد شد.

علاوه بر همه ویژگی‌های ذکر شده، استخر فریمی 28206 اینتکس برای استفاده‌های تجاری هم مناسب است. با توجه به ابعاد و دوام این استخر، می‌توان از آن به عنوان استخر پرورش ماهی هم استفاده کرد. اتصالات و بدنه مقاوم این استخر اجازه استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی را به خریداران می‌دهد.

مهمترین مزایای استخر پیش ساخته فریمی اینتکس کد 28206:

  • ساختار PVC سه لایه مقاوم
  • ظرفیت 4485 لیتر
  • نصب و جمع‌آوری آسان
  • وزن سبک و سهولت در حمل و جا به جایی
  • چارچوب آلومنیومی مستحکم
  • پشتیبانی از لوازم جانبی استخر (پمپ تصفیه، نردبان و گرم کن)

در کل، استخر پیش ساخته فریمی 3 متری اینتکس کد 28206 یک گزینه عالی برای خانواده‌هاست. بدنه آن مقاوم است، نصب و جمع‌آوری آن آسان است و دارای ویژگی‌هایی است که آن را برای شنا و استراحت ایده‌آل می‌کند. بدنه آن در برابر نور خورشید بسیار مقاوم است و قابل استفاده در فضای باز و زیر نور خورشید است.

برند
INTEX – اینتکس
قطر
305 سانتیمتر
ارتفاع
76 سانتیمتر
ظرفیت
4485 لیتر
وزن
17.4 کیلوگرم
رنگ
آبی، سفید
جنس
PVC (برزنت سه لایه)
جنس پایه
آلومینیم
زمان نصب
30 دقیقه
دریچه تخلیه آب
دارد
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
پمپ تصفیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
چاپ صدف و ستاره در کف استخر
مناسب برای تفریح دسته جمعی
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابلیت نصب پمپ تصفیه آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...