مبل شناور بادی بزرگسال اینتکس با تکیه گاه کد 58857

Intex 58857

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
1,300,000
1,180,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی استخر بزرگسال اینتکس با تکیه گاه کد 58857، مدل مدرنی از تشک روی آب و مناسب برای ریلکس کردن است. این کالا توسط شرکت اینتکس به شکلی ساخته شده می‌شود که همه جوانب آسایش برای تفریح روی آب را فراهم کند. تشک‌های روی آب امروزه با شکل و شمایل‌های متفاوتی ارائه می‌شوند و از وسایل کاربردی برای اوقات فراغت به شمار می‌روند.

مبل شناور اینتکس رنگ طوسی شفاف دارد که باعث می‌شود جلوه آن روی آب بسیار شیک باشد. بدنه کالا از جنس وینیل با کیفیت و دوام بالا ساخته شده است. به همین دلایل این کالا را می توان به عنوان یک هدیه خاص برای عزیزانتان در نظر بگیرید.برای راه اندازی این تشک روی آب اینتکس به یک پمپ باد نیاز دارید و دارای یک دریچه باد می‌باشد. کالا را از باد پر کرده و سپس به روی آب حمل کنید. این محصول وزن کمی دارد به همین دلیل حمل آن به آسانی امکان پذیر است.مبل شناور بادی بزرگسال اینتکس با تکیه گاه کد 58857

این کالا یک تکیه‌گاه دارد که از مزایای مهم این مدل به شمار می‌رود. تکیه گاه به بدنه تشک متصل شده و شما می‌توانید در حالی که دراز کشیده‌اید به آن تکیه بدهید و ساعت‌ها روی آب شناور بمانید. به دلیل مواج بودن سطح روی نشیمن آن بدن شما احساس خستگی نمی‌کند و همینطور از عرق کردن بدن جلوگیری می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جالب و البته کاربردی این تشک روی آب بزرگسال داشتن یک جا لیوانی است. در واقع محل قرار دادن نوشیدنی خنک یا حتی موبایل می‌تواند باشد. این محصول تمامی امکانات مورد نیاز برای شناور بودن را داراست.

این تشک روی آب 155 سانتی‌متر طول  و 97 سانتی‌متر عرض دارد. تا وزن 100 کیلوگرم را به خوبی تحمل می‌کند، که یک نفر بزرگسال به راحتی روی آن دراز بکشد. به دلیل نوع ساختار و جنس بدنه از وزن مناسبی بر خوردار می‌باشد. البته به دلیل مهندسی ساز بودن، تشک روی آب بادی دارای تعادل است.

همانطور که گفته شد، مبل شناور بادی بزرگسال اینتکس با تکیه گاه کد 58857، یکی از محصولات مناسب برای تفریحات آبی به خصوص در فصل تابستان به شمار می‌رود که برای استخر و حتی دریاچه گزینه مناسبی می‌باشد. با خرید این کالا از فروشگاه ایرکوک لحظات شادی را برای خود خلق کنید.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
راحتی
طرح
شفاف
طول
155 سانتیمتر
عرض
97 سانتیمتر
ضخامت
0.30 میلیمتر
وزن
1.8 کیلوگرم
تحمل وزن
100 کیلوگرم
رنگ
خاکستری، شفاف
جنس
وینیل
سایر ویژگی ها
سطح مواج
دارای جا لیوانی
دارای تکیه گاه
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...