شناور بادی فلامینگو بزرگ اینتکس کد 57288

Intex 57288

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
2,750,000
2,450,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی فلامینگو بزرگ اینتکس کد 57288، مدلی فانتزی و محبوب می‌باشد که در سایزهای متفاوت توسط کمپانی اینتکس ارائه شده است. تشک بادی استخری بزرگسال فلامینگو رنگ صورتی دارد و ابعاد آن تفریح آسان را برای شما فراهم می‌کند. از این مدل در آب‌های آرام مانند دریاچه و استخر می‌توانید استفاده کنید. این فلامینگو زیبا هر جایی که قرار بگیرد جذاب خواهد بود.

ابعاد شناور بادی طرح فلامینگو بزرگ به قدری بزرگ است که شما می‌توانید دو نفره از آن استفاده کنید. حتی سه نوجوان نیز می‌توانند هم زمان با آن شناور بمانند. زیرا تحمل وزن آن 200 کیلو می‌باشد. علاوه بر این ابعاد آن شرایطی را فراهم می‌کند که تعادل خود را به خوبی روی آب حفظ کند.شناور بادی فلامینگو بزرگ اینتکس کد 57288شناور بادی استخر فلامینگو بزرگ به شکل سه بعدی و با بدنه‌ای صورتی رنگ طراحی شده است. گردن بلند فلامینگو از روی سطح آب بالاتر دیده می‌شود و بال‌های آن به شکل برجسته خودنمایی می‌کند. سطح رویه این کار مواج است که باعث می‌شود شناور همانند یک تشک طبی راحت باشد و ساعت‌ها بتوانید روی آن دراز بکشید. همچنین به دلیل گردش هوا، بدن روی آن عرق نخواهد کرد.

در دو طرف بدنه فلامینگو دو دستگیره تعادل مشکی رنگ قرار دارد که کمک می‌کند تا تعادل خود را روی شناور حفظ کنید. البته این دستگیره‌ها را برای حمل شناور نیز می‌توان به کار برد. به طور کلی توجه داشته باشید که هنگام حمل، آن را روی زمین نکشید تا آسیبی به بدنه وارد نشود. همچنین از همراه داشتن وسایل نوک تیز روی شناور پرهیز کنید.

نکته مهم در شناورهای بادی جنس آن است که باعث می‌شود از کیفیت بالایی برخوردار باشند و طولانی مدت بتوان از آن استفاده کرد. در شناور بادی فلامینگو بزرگ اینتکس کد 57288، جنس وینیل یا همان پی‌وی‌سی شرایط لازم را فراهم کرده است. همچنین پی‌وی‌سی در معرض آب و آفتاب آسیب نمی‌بیند و از همه مهم‌تر رنگ آن ثابت می‌ماند.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
فلامینگو
طول
203 سانتیمتر
عرض
196 سانتیمتر
ارتفاع
124 سانتیمتر
وزن
4.35 کیلوگرم
تحمل وزن
200 کیلوگرم
ضخامت
0.35 میلیمتر
رنگ
صورتی
جنس
PVC
رده سنی
بزرگسال
دستگیره تعادل
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
رویه مواج
دو دریچه ورودی هوا
مناسب برای بازی و استراحت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...