استخر پیش ساخته ایزی ست با عمق زیاد اینتکس کد 28143

Intex 28143

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24%
6,900,000
5,250,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست اینتکس کد 28143، یکی از محصولات پرطرفدار شرکت اینتکس در دسته بندی استخر های ایزی ست است. این استخر، در قطر 3.96 متری و با عمقی حدود 84 سانتیمتری ارائه شده و با توجه به کیفیت ساخت و مواد اولیه مورد استفاده، توانسته است رضایت کاربرانی که قصد خرید استخر ایزی ست را دارند، کسب کند و محصول مورد توجهی در بازار باشد.

این استخر از مواد PVC و پلی استر با کیفیت بالا ساخته شده است. علاوه بر این، این استخر از سیستم تصفیه آب برای جلوگیری از نفوذ ذرات گرد و غبار به داخل استخر پشتیبانی می‌کند که باعث بهبود کیفیت آب شده خواهد شد. شما می توانید پمپ تصفیه آب را به صورت جداگانه از فروشگاه ایرکوک خریداری نمایید.

استخر ایزی ست اینتکس کد 28143در مورد نحوه نصب و استفاده از استخر ایزی ست اینتکس کد 28143 نیز باید گفت که این محصول بسیار ساده و قابل استفاده است و برای نصب آن نیاز به داشتن تجهیزات ویژه ندارید. همچنین برای استفاده از استخر، بهتر است از محیطی پاک و خشک استفاده کنید و در صورت نیاز می توانید از کلر آنزیم دار برای حفظ کیفیت آب و تمیزی استخر استفاده کنید. همچنین باید به دقت دفترچه راهنما استخر را بررسی کنید تا اطلاعات لازم برای نگهداری از استخر را کسب کنید.

نکته مهم دیگری که باید در مورد این استخر به آن توجه کرد، قابلیت تحمل وزن بالای آن است. این استخر قابلیت تحمل وزن تا ۹۰۰ کیلوگرم را دارد که به معنای این است که شما می توانید با خیالی آسوده با تعداد زیادی از دوستان و خانواده خود در این استخر شنا کنید.

در کل، این استخر، یکی از بهترین گزینه های استخرهای ایزی ست است. با توجه به کیفیت ساخت بالا و استفاده از مواد با کیفیت، این استخر توانسته است رضایت کاربران خود را به دست آورده و به یکی از محصولات محبوب در بازار تبدیل شود. با توجه به قابلیت تحمل وزن بالای استخر، شما می توانید با خیالی آسوده با تعداد زیادی از دوستان و خانواده خود در این استخر شنا کنید. به طور کلی، استخر ایزی ست اینتکس کد 28143 را به همه کسانی که به دنبال یک استخر قابل حمل با کیفیت هستند، توصیه می کنیم.

برند
INTEX – اینتکس
مدل
ایزی ست
قطر
396 سانتیمتر
ارتفاع
84 سانتیمتر
ظرفیت
7290 لیتر
وزن
14.3 کیلوگرم
جنس
PVC برزنت سه لایه
رنگ
آبی
دریچه تخلیه آب
دارد
زمان راه اندازی استخر
10 دقیقه
پمپ تصفیه آب
ندارد
پمپ باد
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
روکش
ندارد
سایر ویژگی ها
قابلیت نصب پمپ تصفیه آب
قابل استفاده برای پرورش ماهی
نحوه راه اندازی
استخر را روی زمین صاف پهن کنید
حلقه بالایی را باد کنید
استخر با پر کردن آب راه اندازی می شود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...