استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس 3 متری کد 28120

استخر آماده Intex 28120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
25%
3,980,000
3,000,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست اینتکس کد 28120 یکی از محصولاتی است که به دلیل قیمت مناسب و طراحی جذاب، جایگاه خوبی در بازار استخرهای ایزی ست دارد. در ادامه ما قصد داریم این محصول را به طور کامل بررسی کرده و اطلاعات مورد نیاز شما را در مورد مزایا و معایب، چگونگی نصب و راه اندازی، و نحوه نگهداری از آن، ارائه دهیم، تا هنگام خرید استخر ایزی ست بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

در ابتدا، باید بگوییم که این محصول، با ابعاد 305x76 سانتی متر، برای استفاده در فضای باز طراحی شده است و به دلیل ساختار کلی استخر، در برابر آسیب‌های احتمالی مقاومت خوبی دارد. منظور از آسیب‌های احتمالی، پوسیدگی در برابر نور خورشید و برخورد اجسام سخت و نوک تیز است. همچنین، این استخر با قابلیت جمع شدن، برای افرادی که در فضای کوچک زندگی می کنند، مناسب است. برای نصب این استخر، نیازی به داشتن ابزار خاصی نیست و تنها کافی است که محصول را روی زمین صاف قرار داده و با استفاده از پمپ باد مخصوص لوازم بادی، حلقه بالایی آن را باد کنید. این استخر به دلیل داشتن شیر تخلیه آب، بسیار راحت تخلیه خواهد شد. فرایند تخلیه این استخر بسیار سریع و بدون دردسر است.

ظرفیت استخر ایزی ست اینتکس کد 28120استخر ایزی ست اینتکس کد 28120 دارای قیمت مناسبی است که با توجه به کیفیت ساختاری و ابعاد آن، بسیار عالی به نظر می‌رسد. با ظرفیت حجم 3853 لیتر، این استخر مناسب برای استفاده ی خانواده های کوچک تا متوسط است.

نحوه مراقبت و نگهداری از این استخر بسیار مهم است. اولین گام برای نگهداری از آن، جلوگیری از ورود ذرات خارجی و گرد و خاک به داخل استخر است. برای این منظور، می توانید از یک روکش استخر استفاده کنید و یا در صورت عدم استفاده از آن، آب را تخلیه کرده و استخر را تمیز کنید. در صورت استفاده مداوم از استخر، بهتر است آب را هر چند وقت یکبار تعویض کنید یا می توانید از پمپ تصفیه آب استفاده نمایید.

در نهایت، برای حفظ استحکام و عمر مفید استخر ایزی ست، بهتر است بیشتر از ظرفیت ذکر شده از آن استفاده نکنید. طول عمر مفید محصول رابطه مستقیمی با نحوه استفاده شما و نگهداری محصول دارد. پس هر چه بیشتر از محصول مراقبت کنید، می‌توانید بیشتر از آن لذت ببرید.

برند
INTEX – اینتکس
مدل
ایزی ست
قطر
305 سانتیمتر
ارتفاع
76 سانتیمتر
ظرفیت
3853 لیتر
وزن بسته بندی
9.1 کیلوگرم
جنس
PVC برزنت
رنگ
آبی
پمپ تصفیه آب
ندارد
زمان راه اندازی
10 دقیقه
دریچه تخلیه آب
دارد
روکش
ندارد
زیر انداز
ندارد
سایر ویژگی ها
قابلیت نصب پمپ تصفیه آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...