استخر ایزی ست اینتکس قطر 3 متر با پمپ تصفیه کد 28118

استخر پیش ساخته Intex 28118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
5,700,000
5,370,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست اینتکس کد 28118 یک استخر بادی بزرگ با ابعاد 3.05 متر در 61 سانتیمتر است. این استخر از بدنه چند لایه ساخته شده تا مقاومت و طول عمر بالایی داشته باشد. همین موضوع باعث میشه تا خرید استخر ایزی ست اینتکس کد ۲۸۱۱۸ بسیار به صرفه و قابل توجیه باشد. ظرفیت این استخر بستگی به سن و وزن افراد دارد. با این حال، این استخر برای استفاده ۳ تا ۴ نفر عموما مناسب است. اما این تعداد می‌تواند با توجه به سن و اندازه افراد و نوع فعالیتی که در آب انجام می‌دهند، متفاوت باشد. لازم به ذکر است که برای حفظ امنیت و استفاده بهینه از استخر، کمتر از ظرفیت حداکثری استخر استفاده کنید.

لوازم جانبی استخر ایزی ست اینتکس کد ۲۸۱۱۸

برای نصب این استخر، ابتدا باید محل نصب استخر را صاف کرده تا در صورت پر شدن استخر، بدنه آن آسیبی نبیند. سپس استخر به صورت کامل باز شده و می توانید حلقه بالایی استخر را باد کنید. بعد از آن باید داخل استخر پر شود تا استخر شکل نهایی خود را بگیرد.

برای تخلیه استخر بادی ایزی ست، کافیست شیر خروجی آب که در پایین استخر قرار دارد، باز شود تا آب به طور کامل از استخر خارج شود. برای تسهیل در تخلیه آب، می‌توانید استخر را به طرفی که شیر خروجی آب قرار دارد، کج کنید تا آب به آن سو تخلیه شود. پس از تخلیه کامل آب از استخر، باید آن را به طور کامل خشک کرده و سپس به شکلی مناسب برای نگهداری بسته بندی کنید. به یاد داشته باشید که قبل از تخلیه استخر، باید مطمئن شوید که هیچ اشیاء تیز و برنده‌ای در زیر آن وجود ندارد و استخر را به صورت کامل خالی کرده‌اید.

همراه این استخر یک پمپ تصفیه آب هم ارائه می شود که قابلیت تصفیه ۱۲۵۰ لیتر آب استخر در ساعت را دارد. به این ترتیب لازم نیست آب استخر را در زمان کوتاه تعویض کنید و در مصرف آب صرفه جویی خواهد شد.

طراحی داخلی این استخر شبیه به کاشی کاری های استخرهای بتنی است تا حال و هوای شنا در این استخرها را برای مصرف کنندگان به وجود بیاورد.

برند
INTEX – اینتکس
مدل
ایزی ست
قطر
305 سانتیمتر
ارتفاع
61 سانتیمتر
ظرفیت
3077 لیتر
وزن بسته بندی
10.3 کیلوگرم
جنس
PVC
رنگ
آبی
پمپ تصفیه آب
فیلتری 1250 لیتر
زمان راه اندازی
10 دقیقه
پمپ باد
ندارد
زیرانداز
ندارد
روکش
ندارد
سایر ویژگی ها
جنس برزنت سه لایه الیاف دار
نحوه راه اندازی
استخر را روی زمین صاف پهن کنید
حلقه بالایی را باد کنید
استخر با پر کردن آب راه اندازی می شود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...