استخر ایزی ست اینتکس قطر 2.44 کد 28110

استخر آماده Intex 28110

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
4,100,000
3,880,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست اینتکس کد 28110 با قطر 244 سانتی‌متر و ارتفاع 76 سانتی‌متر، یکی از استخرهایی است که مناسب برای استفاده 3 تا 4 بزرگسال است. این استخر با پوششی از جنس وینیل محافظت شده است و دارای سه لایه است، که به تقویت بدنه آن کمک می‌کند. نصب این استخر بسیار ساده است به همین دلیل طرفداران شنا و آبتنی علاقه زیادی به خرید استخر ایزی ست دارند. همانطور که گفتیم استخر ایزی ست اینتکس کد 28110 دارای بدنه‌ای سه‌لایه و مقاوم است. لایه بیرونی پوشش استخر از جنس وینیل با کیفیت بالاست و مانع از پارگی و شکستگی استخر می‌شود. لایه دوم که مشتمل بر پارچه پلی استر ویژه است، باعث مقاومت و استحکام بالای استخر می‌شود و لایه سوم که بین پارچه و پوشش استخر قرار دارد، یک لایه پشم بافته شده است که قابلیت جذب ضربه را دارد و مقاومت استخر را بالا می‌برد.مقاومت بدنه استخر ایزی ست اینتکس کد 28110

استخر ایزی ست اینتکس با کد 28110 دارای تحمل وزن بالاست و به طور متوسط می‌تواند وزنی حدود ٢٣٠ كیلوگرم را تحمل کند. با این حال، برای افزایش طول عمر استخر، توصیه می‌شود که مراقبت و نگهداری مناسبی را به عمل آورید و به مقررات و دستورالعمل‌های تولید کننده پایبند باشید.

ظرفیت این استخر، به تعداد افرادی که از آن استفاده می‌کنند، بستگی دارد. با این حال، ظرفیت حداکثر این استخر 2419 لیتر آب است و به طور متوسط ۳-۴ نفر بزرگسال و ۴-۵ کودک به صورت همزمان می‌توانند از آن استفاده کنند. لازم به ذکر است که این تعداد بستگی به اندازه و وزن افراد و همچنین فعالیت‌هایی که در استخر انجام می‌دهند، دارد. توصیه می‌شود که برای استفاده بهینه از استخر، تعداد افرادی که استفاده می‌کنند را به حداکثر ۲-۳ نفر محدود کنید.

لازم به ذکر است که برای بهره‌برداری بهتر از استخر، می‌توانید از لوازم دیگری نیز همچون کاور گرم‌کن استخر، زیرانداز استخر و لوازم تعمیر و نگهداری مانند چسب تعمیرات استفاده کنید.

برند
INTEX – اینتکس
مدل
ایزی ست
قطر
244 سانتیمتر
ارتفاع
76 سانتیمتر
ظرفیت
2419 لیتر
وزن
6.5 کیلوگرم
جنس
PVC برزنت سه لایه
رنگ
آبی
زمان راه اندازی
10 دقیقه
دریچه خروج آب
دارد
پمپ باد
ندارد
پمپ تصفیه آب
ندارد
نردبان
ندارد
روکش
ندارد
زیرانداز
ندارد
سایر ویژگی ها
قابلیت نصب پمپ تصفیه آب
حمل آسان
نصب و راه اندازی آسان
نحوه راه اندازی
استخر را روی زمین صاف پهن کنید
حلقه بالایی را باد کنید
استخر با پر کردن آب راه اندازی می شود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...