استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس قطر 2.44 کد 28106

استخر آماده Intex 28106

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
3,300,000
2,900,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست اینتکس کد 28106 یک استخر قابل حمل و بادوام است که با مواد با کیفیت ساخته شده است. با خرید استخر ایزی ست اینتکس کد 28106 یک استخر با طراحی بسیار زیبا و جذاب در اختیار خواهید داشت که با قطر 244 سانتی متر عرضه می‌شود و به اندازه‌ای بزرگ است که به یک خانواده سه نفره اجازه دهد، برای تابستان‌های گرم و روزهای تعطیلات و آرامشی دلپذیر داشته باشید.

استخر بادی ایزی ست اینتکس قطر 2.44 کد 28106

این استخر از موادی با کیفیت بالا تشکیل شده است که باعث می‌شود در برابر بسیاری از آسیب های ناشی از آب و هوا، مانند اشعه UV و دما تحت تاثیر قرار نگیرد و دارای عمر طولانی باشد. استخر بادی ایزی ست اینتکس به راحتی نصب می‌شود و دارای دریچه تخلیه آب است. به کمک این دریچه می‌توانید به آسانی هر چه تمام تر استخر را تخلیه کنید و در سریعترین زمان آن را جمع آوری کنید.

برای نصب استخر کافی است حلقه بادی آن را با استفاده از پمپ باد، باد نمایید و کف استخر را طوری پهن کنید که کمترین میزان چین و چروک را داشته باشد. سپس آن را با شلنگ آب پر کنید و از شنا کردن لذت ببرید. این استخر بر خلاف تصور عده‌ای، ساختار بسیار محکم و مستحکمی دارد. حتی اگر تحرک زیادی در استخر داشته باشید، میزان حرکت استخر بسیار کم است.

هر چند که این نوع استخر اینتکس برای استفاده خانگی طراحی شده است، اما برای استفاده بهتر و برخورداری از عمر طولانی‌تر، ممکن است به تجهیزات و لوازم جانبی اضافی مثل پمپ تصفیه آب نیاز داشته باشید. همچنین قبل از خرید و نصب این استخر، بهتر است ابتدا محل نصب و ظرفیت شبکه آب را بررسی کرده و از امکانات موجود برای پر کردن و خالی کردن استخر آگاهی لازم را پیدا کنید.

جنس بدنه این استخر از برزنت سه لایه تولید شده و طراحی داخلی آن به شکل سرامیک است. بدنه این استخر به قدری مستحکم است که در برابر نور خورشید و برخورد با اجسام نوک تیز مقاوم باشد. مثل سایر استخرهای ایزی ست، لبه بالایی آن از جنس PVC بوده و قابلیت باد شدن دارد.

برند
INTEX – اینتکس
مدل
ایزی ست
قطر
244 سانتیمتر
ارتفاع
61 سانتیمتر
ظرفیت
1942 لیتر
وزن
5.3 کیلوگرم
جنس
PVC برزنت سه لایه
رنگ
آبی
زمان راه اندازی
10 دقیقه
دریچه خروج آب
دارد
نردبان
ندارد
روکش
ندارد
زیرانداز
ندارد
پمپ باد
ندارد
پمپ تصفیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
قابلیت نصب پمپ تصفیه آب
نصب و راه اندازی آسان و سریع
نحوه راه اندازی
استخر را روی زمین صاف پهن کنید
حلقه بالایی را باد کنید
استخر با پر کردن آب راه اندازی می شود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...