استخر ایزی ست اینتکس قطر 1.83 کد 28101

Intex Easy Set Pool 28101

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,320,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست اینتکس کد 28101 یکی از محصولات محبوب شرکت اینتکس در دسته‌بندی استخر ایزی ست بوده و اغلب برای استفاده در فضای باز، به ویژه در حیاط منازل و ویلاها، استفاده می‌شود. با توجه به ابعاد کوچک این محصول و قابلیت حمل آن، می‌توان خرید استخر ایزی ست اینتکس کد 28101 را به خانواده‌های کم جمعیت توصیه کرد.

ابتدا به مشخصات فنی استخر بادی ایزی ست اینتکس کد 28101 می‌پردازیم. این استخر دارای ابعاد 51*183 سانتی‌متر می‌باشد. از جنس ورق PVC با ضخامت 0.50 میلی‌متر ساخته شده است و دارای یک حلقه بادی در قسمت بالایی برای راحتی بیشتر کاربر در استفاده می‌باشد. ظرفیت این استخر 880 لیتر و رنگ بدنه آن آبی روشن است.

ظرفیت استخر ایزی ست اینتکس کد 28101در زمینه کارکرد و استفاده از این استخر، از آسانی و سرعت بالا در نصب و استفاده برخوردار است. برای نصب این استخر، به هیچ گونه ابزار خاصی نیاز ندارید و تنها کافیست آن را روی سطح صاف قرار داده و با استفاده از پمپ باد، حلقه بالایی استخر را پر کنید. زمانی که آب درون استخر به حداکثر سطح خود رسید، می‌توانید با اتصال پمپ تصفیه آب، آن را تمیز و بهداشتی کنید.

این استخر بادی ایزی ست با رنگ‌بندی ساده‌ که شامل ترکیبی از رنگ آبی و سفید است، جذابیت بالایی را به خود اختصاص داده است. همچنین، استخر دارای پوشش ضد پوسیدگی و مقاوم در برابر نور خورشید است که طول عمر آن را افزایش می‌دهد. این استخر برای استفاده شخصی و خانواده‌های کم جمعیت یا کسانی مناسب است که به دنبال یک استخر ساده برای استفاده در حیاط منزل هستند.

در مجموع، یک محصول ساده و کاربردی است که با قیمتی مناسب، گزینه‌ی مناسبی برای خانواده‌ها و افرادی است که به دنبال یک استخر ایزی ست ساده و کوچک برای استفاده در فضای باز هستند.

برند
INTEX – اینتکس
مدل
ایزی ست
قطر
183 سانتیمتر
ارتفاع
51 سانتیمتر
ظرفیت
880 لیتر
وزن
3.4 کیلوگرم
جنس
PVC برزنت سه لایه
رنگ
آبی
زمان راه اندازی
10 دقیقه
دریچه خروج آب
دارد
نردبان
ندارد
روکش
ندارد
زیرانداز
ندارد
پمپ باد
ندارد
پمپ تصفیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
قابلیت نصب پمپ تصفیه آب
نصب و راه اندازی آسان و سریع
نحوه راه اندازی
استخر را روی زمین صاف پهن کنید
حلقه بالایی را باد کنید
استخر با پر کردن آب راه اندازی می شود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...