شناور بادی کودک طرح دلفین اینتکس کد 58539

Intex 58539

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
776,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

در فصل تابستان، شنا و سرگرمی در آب برای کودکان یکی از بهترین راه‌ها برای گذراندن وقت است. برای ایجاد تجربه‌ای شاد و ایمن در آب برای کودکان، خرید تشک بادی استخری دلفین اینتکس مدل 58539 را به شما توصیه می‌کنیم. با طراحی جذاب و کیفیت بالا، انتخابی مناسب برای سرگرمی کودکان در آب است.

شناور بادی کودک طرح دلفین اینتکس کد 58539یکی از ویژگی‌های برجسته تشک بادی روی آب دلفین اینتکس 58539، طرح جذاب دلفین است. این طرح باعث می‌شود کودکان از آب و شنا در کنار دلفین‌های محبوب خود لذت ببرند. همچنین، رنگ‌های زیبا که در طراحی این تشک بادی استفاده شده است، جذابیت بیشتری را به شناور بخشیده و به چشم می‌آید.

مهمترین ویژگی تشک بادی اینتکس کد 58539، ایمنی است. این شناور بادی از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده است، که به کودکان امکان مستقر شدن روی آن را می‌دهد. همچنین، دستگیره‌های محکم بر روی تشک بادی، کودکان را قادر می‌سازد تا به راحتی از آن استفاده کنند و در حالتی ایمن در آب قرار بگیرند. این تشک بادی روی آب تحمل وزن 60 کیلوگرم است و برای استفاده یک کودک کاملا مناسب است.

قیمت تشک بادی روی آب دلفین نیز قابل توجه است. با توجه به کیفیت ساخت و ویژگی‌های ارائه شده، این تشک بادی قیمتی مناسب دارد که به صرفه و قابل قبول است. با خرید این محصول، می‌توانید یک شناور بادی با کیفیت و مقاوم را برای کودک خود به ارزشی بالا دریافت کنید.

در نتیجه، تشک بادی روی آب دلفین اینتکس 58539 یک گزینه عالی برای سرگرمی کودکان در آب است. با طرح جذاب دلفین، کیفیت بالا و ایمنی مناسب، این شناور بادی به کودکان امکان می‌دهد تا در آب لذت ببرند و به خاطرات شاد و جذابی دست یابند. قیمت مناسب نیز از مزیت‌های این محصول است. بهتر است با خرید تشک بادی روی آب دلفین اینتکس 58539، کودک خود را به تجربه‌ای لذت‌بخش در آب دعوت کنید.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
دلفین
طول
201 سانتیمتر
عرض
76 سانتیمتر
ضخامت
0.30 میلیمتر
تحمل وزن
60 کیلوگرم
رده سنی
بالای 3 سال
رنگ
خاکستری
وزن بسته بندی
1.1 کیلوگرم
جنس
وینیل
دستگیره تعادل
2 عدد
سایر ویژگی ها
دارای 3 محفظه هوا
دارای برچسب تعمیرات
قابلیت استفاده دو نفره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...