استخر بادی اینتکس مدل فواره دار طرح دایناسور کد 58437

Dinosaur Spray Pool Intex 58437

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,125,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس مدل فواره دار طرح دایناسور کد 58437 یک انتخاب متفاوت و شاداب برای فضای باز و حیاط خانه در بین استخرهای بادی است که طراحی شده تا ساعت‌ها سرگرمی و شادی برای کودکان کوچک فراهم کند. با طرح دایناسوری جذاب و ویژگی فواره آب، تجربه‌ای منحصر به فرد و تازه‌کننده را به بازی بچه‌ها اضافه می‌کند. با توجه به ویژگی‌های این استخر می‌توان گفت قیمت استخر بادی کودک اینتکس مدل فواره دار طرح دایناسور کد 58437 بسیار مناسب است.

طراحی استخر بادی کودک اینتکس مدل فواره دار طرح دایناسور کد 58437استخر بادی کودک اینتکس کد 58437 با طراحی جذاب خود توانسته است نظر کودکان را به خود جلب کند. طرح زیبای سبز رنگ با گرافیک دایناسورهای دوست‌داشتنی یک فضای دل‌انگیز را ایجاد می‌کند. استخر از مواد قوی و مستحکم ساخته شده است، که امکان تحمل بازی کوکان را دارد. ساختار کلی آن قابل اعتماد است.

با قطر 119 سانتیمتر و ارتفاع 66 سانتیمتر تا سر دایناسور، استخر طرح دایناسور اینتکس فضای نسبتا بزرگی را برای لذت‌بردن از آب و خنک شدن در روزهای گرم تابستان فراهم می‌کند. با ظرفیت آب 68 لیتر، به کودک کوچک اجازه می‌دهد تا درون آن قرار بگیرد و به راحتی مشغول بازی شود.

یکی از ویژگی‌های جالب استخر دایناسوری اینتکس، وجود فواره آب درون آن است که تجربه‌ای جذاب به استخر اضافه می‌کند. این فواره آب به صورت مجزا به منبع آب متصل می‌شود و از بالای استخر به طور مداوم آب خنک را پخش می‌کند. بچه‌ها با لذت از آبپاشی بازی می‌کنند و از این قابلیت استخر لذت می‌برند، همچنین جذابیت و ماجراجویی به تجربه آبی آنها افزوده می‌شود.

ایمنی یک اولویت اصلی در طراحی محصولات مخصوص کودک است و استخر بادی کودک اینتکس هم اولویت اصلی خود را ایمنی کودک قرار داده است. استخر دارای کف بادی نیست، اما سطح ضد لغزش و راحتی برای کودک فراهم می‌کند. همچنین ارتفاع مناسبی دارد که نظارت و دسترسی آسان را در اختیار کودک قرار دهد. والدین می‌توانند با اطمینان فرزندان خود را تحت نظارت‌های لازم به استخر بسپارند.

نصب استخر بادی فواره دار اینتکس کد 58437 یک فرآیند بسیار آسان است. با استفاده از پمپ باد، به سرعت می‌توان آن را باد کرد و آن را پر از آب کرد. همچنین، تمیز کردن و نگهداری آن نیز بسیار ساده است، به طوری که والدین می‌توانند بیشتر وقت خود را در لذت بردن از استخر با کودکانشان بگذرانند و وقت کمتری برای نصب یا تمیز کردن استخر صرف کنند.

به طور کلی، استخر بادی کودک اینتکس مدل فواره دار طرح دایناسور کد 58437 تجربه‌ای هیجان‌انگیز و خنک‌کننده را برای کودکان فراهم می‌کند. طراحی جذاب، ساختار مستحکم و فواره آب آن باعث می‌شود که این استخر به یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در میان کودکان تبدیل شود. استخر یک فضای ایمن را برای کودکان فراهم می‌کند تا در ماه‌های تابستان خنک شوند، فعال باشند و به بازی خود بپردازند. با طراحی جذاب و ساختار مقاوم، این استخر برای کودکان ساعت‌ها شادمانی و سرگرمی بی‌پایان ارائه می‌دهد.

برند
INTEX - اینتکس
طول
119 سانتیمتر
عرض
109 سانتیمتر
ارتفاع تا سر دایناسور
66 سانتیمتر
ضخامت
0.25 میلی متر
رده سنی
بالای 2 سال
ظرفیت
68 لیتر
جنس
PVC
وزن
1.06 کیلوگرم
کف باد شو
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای فواره آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...