شناور بادی روی آب اینتکس طرح لاما کد 57564

Intex 57564

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب اینتکس طرح لاما کد 57564، مدلی سه بعدی از لامای واقعی با رنگ بندی بسیار شاد است. زمانی که تشک بادی استخر لاما در آب قرار می‌گیرد به دلیل ظاهر منحصر به فرد توجه کودکان را به خود جلب می‌کند. نوآوری شرکت اینتکس در این طرح سبب شده تا در تفریحات آبی مدل لاما مورد توجه هم پسران و هم دختران قرار گیرد. مجموع ویژگی های این طرح که در ادامه توضیح خواهیم داد آن را محصولی کاربردی کرده است.

شناور بادی روی آب کودک طرح لاما بدنه ای سفید رنگ دارد و زیر محصول با رنگ آبی دیده می شود. طرح روی قسمت نشیمن آن یادآور پالان است که برای سواری روی شتر می‌اندازند و روی گردن آن آویزهای تزئینی رنگی، چاپ شده است که ظاهر آن را جذاب‌تر نشان می‌دهد. در ساخت آن از وینیل با دوام بالا استفاده شده است. وینیل علاوه بر دوام بالا انعطاف پذیری زیادی دارد که نشستن روی آن را لذت بخش می‌کند.شناور بادی روی آب اینتکس طرح لاما کد 57564

روی گردن شناور روی آب اینتکس طرح لاما دو دستگیره قرار دارد که حمل و نقل آن را ساده‌تر می‌کند. ولی مزیت اصلی این دستگیره آن است که وقتی کودک یا نوجوانان روی آن نشسته اند با گرفتن آن می‌توانند تعادل خود را حفظ کنند. اصطلاحا به آن دستگیره تعادل می‌گویند که در این طرح برای شبیه سازی بیشتر به شتر واقعی دستگیره‌ها را روی گردن آن قرار داده اند.

این محصول فوق العاده مقاوم و با کیفیت با ابعاد 135 در 94 سانتی‌متر طراحی شده است که به خوبی 1 یا نهایتا 2 کودک را در خود جای می‌دهد. ولی بزرگسالان و نوجوانان نیز می‌توانند از آن به شکل تک نفره استفاده کنند. با اینکه ظرفیت استاندارد آن 40 کیلوگرم درج شده است ولی با توجه به اینکه برای رده سنی بالای 3 سال طراحی شده است، می‌تواند 60 تا 70 کیلو را تحمل کند.

همانطور که گفتیم شناور روی آب اینتکس طرح لاما کد 57564 از جنس وینیل است که از حساسیت جلوگیری می‌کند و در معرض آب و هوای آزاد، حتی آفتاب تغییر رنگ نمی‌دهد. این کالا مناسب استفاده در استخر و دریاچه است. وقتی شما شنا می‌کنید کودک یا نوجوان شما می‌تواند روی آن بشیند و در کنار هم با خیالی آسوده از تفریح خود لذت ببرید.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
لاما
طول
135 سانتیمتر
عرض
94 سانتیمتر
ارتفاع
112 سانتیمتر
ضخامت
0.30 میلیمتر
رنگ
چند رنگ
وزن
1.7 کیلوگرم
تحمل وزن
40 کیلوگرم
رده سنی
بالای 3 سال
جنس
PVC
سایر ویژگی ها
مناسب برای کودکان و نوجوانان
دارای دو دریچه ورودی باد
دارای دو دستگیره تعادل
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...