استخر بادی دایره اینتکس قطر 114 کد 59416

Crystal Blue Pool Intex 59416

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
25%
350,000
265,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی دایره اینتکس قطر 114 کد 59416 یک استخر آبی شاداب است که با طراحی با دوام و ساده،  ترکیبی کامل از عملکرد، زیبایی و قیمت مناسب را ارائه می‌دهد. با توجه به قیمت استخر بادی دایره اینتکس قطر 114 کد 59416، یکی از بهترین و محبوبترین گزینه‌ها هنگام خرید استخر بادی محسوب می‌شود.

استخر بادی دایره اینتکس قطر 114 کد 59416

با قطر 114 و ارتفاع 25 سانتیمتر، این استخر بادی اینتکس فضای دوستانه‌ای را برای استراحت و لذت بردن کودکان فراهم می‌کند. بدنه آن از PVC با کیفیت بالا تشکیل شده است که باعث می‌شود مقاومت و طول عمر مفید محصول بالا باشد. این بدان معناست که می‌توانید با آرامش، برای استفاده از استخر آماده شوید و نگرانی‌ای از بابت آسیب دیدن استخر نداشته باشید.

یکی از ویژگی‌های برجسته استخر بادی اینتکس کد 59416 راه‌اندازی بدون دردسر آن است. با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی می‌توانید استخر خود را برای پر شدن آب آماده کنید. این استخر کف بادی ندارد و با باد کردن بدنه، می‌توانید در کوتاهترین زمان ممکن آن را پر کنید. این استخر دارای قطر 114 سانتیمتری و ارتفاع 25 سانتیمتری است که ظرفیت 156 لیتر آب را دارد. این ابعاد و ظرفیت به دو کودک 1 تا 3 سال اجازه استفاده همزمان از استخر را می‌دهد.

همیشه ایمنی در استفاده از استخرها اولویت بالایی دارد و استخر اینتکس کد 59416 در این زمینه کم نظیر است. ارتفاع کم استخر و استحکام بالای بدنه استخر باعث می‌شود خیال والدین از شنا و تفریح بچه‌ها در این استخر راحت باشد. استخر دارای پایداری بالایی است که به راحتی با فعالیت‌های بچه‌ها، استحکام خود را حفظ می‌کند.

رنگ آبی شاداب آن جلوه‌ای از زیبایی به فضای خارجی می‌دهد و می‌تواند با هر محیطی هماهنگ شود. علاوه بر این، علاوه بر فعالیت‌های آبی می‌توان از این استخر به عنوان استخر توپ هم استفاده کرد که به این ترتیب ارزش خرید آن بسیار بالاتر می‌رود. این از نظر ظاهری مشابه با استخر بادی اینتکس کد 58426 است اما از نظر ابعاد و ظرفیت کمی با هم متفاوت هستند.

استخر بادی دایره اینتکس قطر 114 کد 59416 یک گزینه قابل اعتماد و با قیمت مناسب برای کسانی است که می‌خواهند در دوران گرمای تابستان، فرزندانشان از خنکای آب لذت ببرند و خاطرات دوستداشتنی را با عزیزان خود ایجاد کنند. ساختار محکم و ویژگی‌های آن، این استخر را به یک گزینه برتر برای خریداران تبدیل کرده است.

برند
INTEX - اینتکس
قطر
114 سانتیمتر
ارتفاع
25 سانتیمتر
ضخامت
0.2 میلی متر
رده سنی
2 سال به بالا
رنگ
آبی
ظرفیت
156 لیتر
وزن بسته بندی
850 گرم
جنس
PVC
کف بادشو
ندارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
مناسب استفاده در حمام
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
مقاوم در برابر تابش نور خورشید
عدم تغییر رنگ بدنه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...