تشک بادی روی آب شیبدار اینتکس تک نفره کد 58723

Intex 58723

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28%
2,300,000
1,670,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

در دنیای امروزی که تکنولوژی و نوآوری‌ها به سرعت در حال پیشرفت هستند، محصولاتی مانند تشک بادی استخر اینتکس تک نفره کد 58723 باعث شگفتی و تازگی در زندگی ما می‌شوند. در این مقاله، ما به بررسی اجمالی از این تشک بادی روی آب خواهیم پرداخت. این تشک بادی روی آب با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، تجربه‌ای جدید و لذت‌بخش را به علاقه‌مندان به شنا و تفریح در آب ارائه می‌دهد.

تشک بادی روی آب شیبدار اینتکس تک نفره کد 58723

تشک بادی روی آب شیبدار اینتکس تک نفره کد 58723 یک ترکیب بی‌نظیر از طراحی مدرن و کاربردی را در خود دارد. با ابعاد مناسب خود، این تشک بادی به راحتی قابل استفاده برای یک نفر است و حداکثر وزن 100 کیلوگرم را پشتیبانی می‌کند. طراحی شیبدار آن به شما این امکان را می‌دهد تا در آب لذت بردن را تجربه کنید و از آفتاب استفاده کنید. همچنین، دارای یک جا لیوانی برای نگهداری نوشیدنی است، تا در هنگام استراحت در آب به راحتی به نوشیدنی خود دسترسی داشته باشید.

طراحی و رنگ این محصول یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. رنگ تیره این تشک بادی می‌تواند نظر هر مخاطبی را به خود جلب کند و برای استفاده کودکان و بزرگسالان مناسب است. هر چند باید در نظر داشته باشید در صورت استفاده کودکان نظارت کافی را روی آن داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های برجسته این تشک بادی روی آب، کیفیت ساخت بالا و مواد با کیفیتی است که در تولید آن به کار رفته است. این محصول با استفاده از مواد مرغوب،با دوام و طول عمر بالا تولید شده است. همچنین، این تشک بادی دارای کیت تعمیرات است که در صورت وقوع خرابی، شما می‌توانید به راحتی خودتان آن را تعمیر کنید و از محصول خود بیشتر استفاده کنید.

تشک بادی روی آب شیبدار اینتکس تک نفره کد 58723 یک محصول با طراحی مدرن، کاربردی و کیفیت ساخت بالا است که به شما تجربه‌ای لذت‌بخش در آب را هدیه می‌دهد. با قابلیت پشتیبانی از وزن تا 100 کیلوگرم و امکاناتی مانند جالیوانی، این محصول انتخابی عالی برای تفریحات آبی و استفاده در استخر است.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
شیبدار
طول
211 سانتیمتر
عرض
99 سانتیمتر
ضخامت
0.33 میلیمتر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
رنگ
خاکستری دودی شفاف
جنس
PVC
وزن
2.8 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
سطح مواج و شیبدار
قابل استفاده در استخر و کنار استخر جهت گرفتن حمام آفتاب
مقاوم در برابر تابش خورشید
دارای جالیوانی
شامل برچسب تعمیرات
دارای 2 محفظه باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...