استخر توپ کودک اینتکس کد 48674

Classic 3 Ring Baby Ball Pit Intex 48674

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
220,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ کودک اینتکس کد 48674 یک استخر بادی با رنگ‌های جذاب است، که با ساختار مستحکم و طراحی دل‌فریب، به کودکان در غرق شدن داخل دنیایی از خلاقیت و بازی کمک می‌کند. این استخر بادی دنیایی از بازی را برای بچه‌ها فراهم می‌کند و با توجه به قیمت استخر توپ کودک اینتکس کد 48674 یک گزینه برتر برای سرگرم کردن بچه‌هاست.

استخر توپ کودک اینتکس کد 48674 همراه با توپ‌های رنگی

لحظه‌ای که استخر توپ اینتکس را باد می‌کنید، رنگ‌های جذاب آن، توجه و کنجکاوی هر کودک را به خود جلب می‌کنند. این استخر بادی با سه حلقه یک فضای بازی ایمن و بزرگ را ایجاد می‌کند که برای کودکان مناسب است. با قطر 86 سانتیمتر و ارتفاع 25 سانتیمتر، فضای مناسبی را برای کوچولوی شما فراهم می‌کند تا در میان توپ‌های پلاستیکی رنگارنگ غواصی کنند، و خود را در یک دریایی از هیجان غرق کنند.

Intex، نامی قابل اعتماد در عرصه تولید لوازم بادی، این استخر توپ را با دقت بیشتری ساخته است و بالاترین استانداردهای ایمنی را برای کودکان شما درنظر گرفته است. جنس PVC محکم، دوام عالی محصول را فراهم می‌کند که حتی با هیجان بیش از حد کودکان مشتاق هم سازگار است. کف استخر نیز محیط بازی نرم و راحتی را ارائه می‌کند. علاوه بر این، طراحی سه حلقه این استخر بادی استحکام را افزایش می‌دهد و از بهم خوردن تعادل آن جلوگیری می‌کند.

توپ‌های پلاستیکی رنگارنگ موجود در محصول لذت اضافی از بازی را به ارمغان می‌آورند و به کودکان اجازه می‌دهند با استفاده از این توپ‌ها نشانه گیری و حرکت کردن در فضاهای باریک را تمرین کنند. با توجه به دوام و استحکام این استخر بادی، می‌توان از آن به عنوان استخر آب یا وان حمام هم استفاده کرد.

یکی از ویژگی‌های برجسته استخر توپ کودک اینتکس کد 48674، قابلیت حمل و نقل آن است. طراحی کوچک، حمل و نقل آن را آسان می‌کند تا بتوانید آن را همراه خود به سفرها یا مهمانی‌ ببرید. راه‌اندازی آن نیز بسیار آسان است. به سادگی آن را باد کنید، توپ‌ها را اضافه کنید و ببینید که چطور فرزند شما ساعت‌ها سرگرم بازی می‌شود.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
3 حلقه
قطر
86 سانتیمتر
ارتفاع
25 سانتیمتر
رده سنی
1 الی 3 سال
ضخامت بدنه
0.20 میلیمتر
جنس
وینیل
ضخامت کف
0.18 میلیمتر
وزن
1.4 کیلوگرم
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی‌ها
دارای 50 عدد توپ بادی رنگارنگ قطر 6.5 سانتیمتر
قابل استفاده به عنوان استخر آب و وان حمام

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...