استخر سایز بزرگ بادی مخصوص کودک بست وی کد 54006

54006 Bestway

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
35%
2,500,000
1,640,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایز بزرگ بست وی کد 54006 یکی از استخرهای بادی پرطرفدار و محبوب است که برای شنا و آبتنی در فصول گرم سال استفاده می‌شود. این استخر دارای ابعاد مناسب برای استفاده در فضای باز و داخل خانه می‌باشد و باعث می‌شود خانواده‌ها لحظات شاد و مفرحی در کنار هم داشته باشند.

استخر بادی کودک سایز بزرگ بست وی کد 54006 دارای طراحی ساده و شیکی است که به راحتی در هر محیطی قرار می‌گیرد و با آن سازگار خواهد شد. این استخر دارای دیواره‌های بلند و قوی است که باعث می‌شود آب درون استخر ثابت و پایدار باشد و از هر گونه نشت آب جلوگیری شود. کف استخر، به صورت بادی نمی باشد و ساده طراحی شده است.

ابعاد استخر بادی بست وی مد 54006ابعاد استخر بادی بست وی کد 54006 برابر با 2.62 × 1.75 × 0.51 متر است. این ابعاد مناسب برای استفاده در فضای باز و داخل خانه می‌باشد. این استخر ظرفیت استاندارد 778 لیتر آب را دارد که باعث می‌شود کودکان و بزرگسالان بتوانند در آن با خیال راحت بازی کنند. البته باید توجه داشت که این مقدار ظرفیت مربوط به پر شدن کامل استخر نیست و با پر کردن کامل استخر، ظرفیت آن بیشتر از 778 لیتر خواهد شد.

این استخر از پلی وینیل کلراید (PVC) ساخته شده است. این ماده پایداری و مقاومت بالایی در برابر فشار و سایش دارد و برای استفاده در دماهای مختلف آب و هوا مناسب است. علاوه بر این، استفاده از مواد PVC در ساخت استخر بادی کودک بست وی به دلیل ضریب انعطاف پذیری بالای آن باعث می‌شود که استخر بتواند در فضای باز و داخل خانه استفاده شود.

نصب و استفاده از استخر بادی بست وی بسیار آسان است. ابتدا باید استخر را در محل مناسب خود قرار داده و سپس با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی، استخر را به طور کامل باد کنید. پس از آن با افزودن آب به استخر، به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. در نظر داشته باشید که قبل از پر کردن استخر باید مطمئن شوید که تمامی قطعات در جای خود قرار گرفته و درست عمل می‌کنند.

برای نگهداری استخر بهتر است همیشه استخر را تمیز نگه داشته و در محیط خشک و خنک نگه دارید. در صورتی که استخر بادی بست وی برای مدت طولانی بدون استفاده باقی بماند، بهتر است آن را تخلیه کرده و در محل خشک و خنک نگه دارید. همچنین برای جلوگیری از نشتی آب و ایجاد خراشیدگی در طول زمان، از قرار دادن اشیای تیز و برنده درون استخر خودداری کنید.

برند
Bestway – بست وی
طول
262 سانتیمتر
عرض
175 سانتیمتر
ارتفاع
51 سانتیمتر
رنگ
آبی، سفید
جنس
وینیل
ظرفیت
778 لیتر
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
وزن
4.34 کیلوگرم
رده سنی
بالای 6 سال
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...