استخر بزرگ بادی اینتکس طرح موج ساحل کد 57495

Beach Wave Swim Center Pool Intex 57495

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
14%
3,600,000
3,100,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ اینتکس طرح موج ساحل کد 57495 یک استخر بادی با طراحی جذاب و ابعادی بزرگ است که برای استفاده در فضای باز مناسب می‌باشد. این محصول در ابعاد 229 در 229 سانتیمتر و عمق 56 سانتیمتر تولید شده است که با توجه به مزایا و ویژگی‌های محصول می‌توان گفت قیمت استخر بادی بزرگ اینتکس طرح موج ساحل کد 57495 بسیار اقتصادی و به صرفه است.

استخر بادی اینتکس سایز بزرگ کد 57495 برای استفاده کودکان و نوجوانان بالای 6 سال طراحی شده و ظرفیت حدودا 1350 لیتر آب را دارد. به این ترتیب می‌توان گفت این محصول، برای استفاده 3 تا 4 کودک به صورت همزمان مناسب است. البته می‌توان بیشتر از ظرفیت، از این استخر استفاده کرد اما طبیعتا این موضوع باعث کاهش عمر مفید استخر و استهلاک بالای آن می‌شود. طراحی این استخر به شکل موج دار است و همین موضوع باعث افزایش محبوبیت آن بین خانواده‌ها شده.

ظرفیت استخر بادی بزرگ اینتکس طرح موج ساحل کد 57495این استخر دارای کف بادی مجزا و بادشونده نیست و با باد کردن بدنه استخر می‌توانید از آن استفاده کنید. بدنه این استخر از PVC با کیفیت تولید شده و علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربه، سازگاری مناسبی با پوست بدن کودکان دارد. به این ترتیب نگران ایجاد حساسیت پوستی برای فرزند خود نخواهید بود. این استخر بادی اینتکس برای رده سنی بالای 6 سال طراحی و تولید شده است. با این حال، بهتر است کودکان را تنها در این استخر نگذارید و همیشه باید تحت نظارت یک بزرگسال باشند.

یکی از بهترین مزایای این استخر نصب و جمع آوری راحت و بدون دردسر است. در واقع استخر بادی بزرگ اینتکس طرح موج ساحل کد 57495 در کوتاهترین زمان ممکن و با استفاده از یک پمپ باد نصب خواهد شد. برای نصب استخر شما نیاز به هیچ ابزار خاصی جز پمپ باد ندارید. کف استخر دارای شیر تخلیه آب است که روند تخلیه و جمع آوری استخر را بسیار سریعتر می‌کند. با باز کردن این شیر در کوتاهترین زمان ممکن آب استخر تخلیه شده و شما می‌توانید به راحتی آن را جمع آوری کنید.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
موج
طول
229 سانتیمتر
عرض
229 سانتیمتر
ارتفاع
56 سانتیمتر
ضخامت
0.33 میلی متر
رده سنی
6 سال به بالا
ظرفیت
1350 لیتر
وزن بسته بندی
6.7 کیلوگرم
جنس
وینیل
دریچه خروج آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...