حلقه شنا بادی حیوانات اینتکس طرح پنگوئن کد 59220

حلقه نجات بادی Intex 59220

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
0
122,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی حیوانات اینتکس طرح پنگوئن کد 59220، یکی از متفاوت‌ترین حلقه‌های شنا برای رده سنی کودک، به شکل سه بعدی وارد بازار محصولات بادی و تفریحات آبی شده است. جنس بدنه حلقه شنا بادی از جنس وینیل و متناسب با پوست کودک در نظر گرفته می‌شود. وینیل بهترین گزینه از لحاظ سازگاری با پوست کودک است که در این صنعت به کار می‌رود و در نهایت کیفیت، ظاهری فانتزی و همانند چرم را به وجود می‌آورد.

حلقه شنا بادی طرح پنگوئن با ترکیب رنگی مشکی سفید و زرد توجه کودکان را به خود جلب می‌کند. سر پنگوئن به شکل سه بعدی و بالاتر از سطح آب قرار دارد و زمانی که آن را روی سطح استخر یا دریاچه می‌بینید صحنه فانتزی ایجاد می‌کند. این محصول به گونه ای مهندسی شده که تعادل خود را روی سطح آب حفظ می‌کند و کودک می‌تواند درون حلقه پشتی آن قرار بگیرد، پا بزند و حرکت کند یا ثابت بماند و نفس خود را در هنگام شنا تازه کند.حلقه شنا بادی حیوانات اینتکس طرح پنگوئن کد 59220

ابعاد کلی بدنه محصول 76 در 55 سانتیمتر می‌باشد و برای رده سنی 3 تا 6 سال کاربرد دارد. در حالی که این مدل با ایمنی کامل و به شکل استاندارد تولید شده است، می‌توانید از حلقه شنا بادی اینتکس برای آموزش شنا به کودک خود استفاده کنید و در آب همراه او باشید و کودک را به حال خود رها نکنید.

همانطور که گفته شد شناور بادی کودک از جنس وینیل یا همان پی‌وی‌سی ساخته می‌شود که علاوه بر سازگاری با پوست کودک دوام بالایی دارد و به همین دلیل در تمامی فضاهای رو باز و بسته قابل استفاده می‌باشد. وینیل در مقابل دماهای متفاوت آب نیز مقاوم است و در مقابل آفتاب نیز تغییر رنگ نمی‌دهد. بنابراین محصول در طول عمر خود کیفیت و ماهیت خود را حفظ می‌کند.

شناور بادی اینتکس به راحتی قابل حمل و جابه‌جایی است به دیل اینکه وزن کمی دارد و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. این تیوب بادی فانتزی گزینه ایده آلی برای هدیه دادن نیز می‌باشد. با خرید حلقه شنا بادی حیوانات اینتکس طرح پنگوئن کد 59220، از فروشگاه ایرکوک فرزند عزیز خود را سوپرایز کنید و لحظات شادی را به او هدیه دهید.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
پنگوئن
طول
76 سانتیمتر
عرض
55 سانتیمتر
ضخامت
0.20 میلیمتر
رنگ
مشکی
جنس
PVC
رده سنی
3 تا 6 سال
وزن بسته بندی
175 گرم
دستگیره تعادل
ندارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
مناسب استخر و آب های کم عمق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...