حلقه شنا بادی فلامینگو اینتکس کد 59220

حلقه شنا کودک Intex 59220

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
0
179,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی فلامینگو اینتکس کد 59220، محصولی متفاوت با سایر حلقه‌های بادی و با ظاهری دخترانه توسط شرکت اینتکس روانه بازار شده است. حلقه شنا بادی به شکل سه بعدی با بهره‌گیری از بهترین متریال‌ها ساخته می‌شود. این محصول به عنوان یک وسیله تفریح به خصوص ذر فصول گرم سال و نسبت به طول عمر زیاد آن از قیمت کمی برخوردار می‌باشد. به همین دلیل با استقبال فراوانی از سوی مخاطبان شرکت اینتکس قرار گرفته است.

حلقه شنا بادی به شکلی طراحی می‌شود که کودک در درون آن قرار می‌گیرد و دست‌های خود را در دو طرف بدنه قرار می‌دهد و به این شکل روی‌ آب شناور ‌می‌ماند. به همین دلیل این کالا نه تنها برای آب بازی در استخر و سایر محیط‌های آبی کاربرد دارد بلکه برای آموزش شنا به کودک و یا برای کودکانی که از آب ترس دارند نیز مناسب است. از طرفی شما به عنوان والدین می‌توانید در کنار کودکتان تفریح کنید.

حلقه بادی اینتکس حجم بسیار کمی دارد و فضای کمی را اشغال می‌کند که یکی از بزرگترین مزایای آن به شمار می‌رود و به این ترتیب شما هر استخری که بروید می‌توانید آن را به همراه خود ببرید. راه‌اندازی این محصول نیز به سادگی حتی با یک پمپ باد دستی امکان پذیر است.حلقه شنا بادی فلامینگو اینتکس کد 59220

همانطور که مشاهده می‌کنید سر حلقه شنا بادی کودک برجسته و به شکل سه بعدی است. به گونه‌ای که بالاتر از سطح آب قرار می‌گیرد و به همین دلیل جذابیت بالایی برای کودک دارد. جنس بدنه کالا پی‌وی‌سی با دوام بالاست. که در طول سالیان رنگ آن ثابت می‌ماند و در اثر آفتاب یا آب دچار رنگ پریدگی یا پوسیدگی نمی‌شود. مهم‌ترین نکته در انتخاب این متریال سازگاری آن با پوست کودک می‌باشد که به هیچ‌وجه برای کودک حساسیت ایجاد نمی‌کند.

این محصول به طول 76 سانتیمتر و عرض 55 سانتیمتر تولید می‌شود که ابعاد مناسب برای کودکان 3 تا 6 سال است. این تیوب بادی تمام شرایط لازم برای اینکه کودک بتواند تعادل خود را روی آب حفظ کند دارد. توجه داشته باشید که حلقه بادی را به اندازه استاندارد باد بزنید چون باد زدن بیش از اندازه باعث حفظ تعادل آن نمی‌شود.

از حلقه شنا بادی فلامینگو اینتکس کد 59220، می‌توانید در استخر و دریاچه و به طور کلی آب‌های کم عمق بهره ببرید. هم اکنون این محصول را از سایت فروشگاه ایرکوک برای کودک دلبندتان خریداری فرمایید.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
فلامینگو
طول
76 سانتیمتر
عرض
55 سانتیمتر
رنگ
صورتی
جنس
PVC
رده سنی
3 تا 6 سال
وزن بسته بندی
170 گرم
دستگیره تعادل
ندارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
رنگ ثابت
ضد حساسیت
جهت حفظ تعادل کودک روی آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...