حلقه بادی شنا حیوانات اینتکس طرح تمساح کد 58221

Intex 58221A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس طرح تمساح کد 58221، محصولیست که با طراحی منحصر به فرد برای کودکان ۳ تا ۶ سال ساخته شده است. این حلقه شنا اینتکس با رنگ بندی فانتزی و شاد کودکان بسیاری را به خود جذب می‌کند. شرکت اینتکس با ساخت ایمن و استاندارد این مدل شرایطی را فراهم می‌کند تا کودکان از تفریح در آب لذت ببرند. این تیوب بادی با سه طرح متفاوت، تمساح، یونیکورن و لاما ارائه می‌شود.

این مدل به شکل تمساح و با سری برجسته و پا و دم سه بعدی تولید می‌شود. حلقه شنا بادی کودک مورد نظر از جنس پی وی سی است. پی وی سی در ساخت محصولات بادی مزایای زیادی دارد. از جمله آنکه کاملا بهداشتی و سازگار با پوست کودک است. این متریال در مقابل آب و آفتاب دچار رنگ پریدگی یا پوسیدگی نیز نمی‌شود. همچنین برای دوام بالا و طول عمر بیشتر این تیوب بادی با پی وی سی ساخته می‌شود.حلقه بادی شنا حیوانات اینتکس طرح تمساح کد 58221حلقه شنا بادی کودک اینتکس با ابعاد ۷۱ در ۵۶ سانتی متر به راحتی روی سطح آب شناور می‌ماند و کودک حس شناور و آزاد بودن را خواهد داشت. از طرفی بسته بندی محصول به قدری سبک و کم حجم است که، بهترین گزینه برای استفاده و همراه داشتن در مکان‌های تفریحی و مسافرتی می‌باشد.

حلقه شنا بادی کودک تمساح برای استفاده در محیط های آبی و به همراه داشتن در گردش و مسافرت مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند یکی از خاص‌ترین گزینه‌ها به حساب بیاید. این کالا از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است، به همین جهت می‌تواند گزینه عالی حتی برای هدیه دادن باشد.

کاربرد ویژه این محصول می‌تواند به هنگام آموزش شنا باشد. بخصوص برای کودکان سنین پایین که امکان دارد نسبت به آب ترس داشته باشند. یا حتی برای والدینی که برای حضور کودک خود در آب استرس دارند. با استفاده از این تیوب بادی علاوه بر اینکه کودک از آب بازی لذت می‌برد، همچنین خیال شما بابت امنیت کودک آسوده خواهد بود.

هم اکنون حلقه شنا بادی اینتکس طرح تمساح کد 58221 و دو طرح دیگر آن را از سایت ایرکوک می‌توانید خریداری کنید.

برند
INTEX – اینتکس
طرح
تمساح
ظرفیت
یک نفر
طول
71 سانتیمتر
عرض
56 سانتیمتر
ضخامت
0.25 میلیمتر
وزن
200 گرم
جنس
PVC
رده سنی
3 الی 6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...