تشک بادی استخر اینتکس کد 59895

Intex 59895B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
734,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تفریحات آبی همواره از جمله فعالیت‌هایی بوده‌اند که در تمام فصول سال، طرفداران بسیاری دارند. از جمله وسایل محبوب تفریحی در آب، تشک‌ بادی استخر به شمار می‌آیند. در این مطلب، تشک شناور بادی روی آب اینتکس کد 59895 که مخصوص استفاده تک نفره می‌باشد، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این تشک با طراحی منحصر به فرد و کاربری آسان، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تفریحات آبی است.

تنوع رنگی تشک شناور بادی روی آب اینتکس کد 59895

تشک شناور اینتکس کد 59895 با طراحی جذاب و منحصر به فرد، ظاهری دلنشین و کاربرپسند دارد. این تشک با ابعاد مناسب، امکاناتی را برای تفریح در آب فراهم می‌آورد. رویه مواج آن باعث کاهش فشار روی بدن می‌شود و تجربه‌ی استراحت را برای استفاده‌کننده‌ی خود لذت‌بخش‌تر می‌کند.

این تشک بادی روی آب با استفاده از مواد با کیفیت ساخته شده است، که باعث مقاومت بیشتر در برابر ضربه‌ها و سایش می‌شود. این ویژگی، طول عمر محصول را به طور قابل توجه‌ای افزایش می‌دهد و می‌توان از آن برای مدت طولانی‌تری استفاده کرد. این تشک برای استفاده یک نفر طراحی شده و می‌تواند تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های تشک بادی اینتکس، سبکی و حمل‌ونقل آسان آن است. وزن کم این تشک به کاربر امکان می‌دهد تا به راحتی آن را به هر مکانی از استخر یا دریاچه ببرد. همچنین، می‌توان با خالی کردن آن، فضای کمتری را برای نگه‌داری این محصول صرف کرد.

با توجه به بررسی‌های انجام‌شده، تشک شناور بادی روی آب اینتکس کد 59895 یک محصول بی‌نظیر و ایده‌آل برای تفریحات آبی تک نفره است. طراحی منحصر به فرد، پایداری و مقاومت، حمل‌ونقل آسان و تحمل وزن بالا از جمله ویژگی‌هایی هستند که این تشک را از دیگر محصولات مشابه تمایز می‌دهد. همچنین این محصول دارای تنوع رنگی است که می‌تواند سلیقه‌های مختلفی را پوشش دهد. بدین ترتیب شما نه‌تنها لحظات شادی در آب را تجربه می‌کنید بلکه از کیفیت و طول عمر بالای این محصول نیز بهره‌مند خواهید شد.

برند
INTEX - اینتکس
ظرفیت
یک نفر
طول
188 سانتیمتر
عرض
71 سانتیمتر
ضخامت
0.28 میلیمتر
جنس
PVC
وزن
1 کیلوگرم
تحمل وزن
100 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
دستگیره تعادل
ندارد
سایر ویژگی ها
برچسب تعمیرات
سطح دارای حفره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...