تشک بادی استخر بالش دار اینتکس تک نفره کد 58890

Intex 58890

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
18%
790,000
648,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی استخر بالش دار اینتکس تک نفره کد 58890 یکی از محصولات متمایز و کاربردی است که برای آرامش و لذت‌بردن از آب در روز‌های گرم تابستان می‌توانید به‌کار ببرید. این تشک بادی روی آب از جنس با کیفیت بالا ساخته شده است و به شما امکان می‌دهد تا لحظاتی شاد و پرانرژی در آب را تجربه کنید.

تشک بادی استخر

تشک بادی استخر بالش دار اینتکس تک نفره کد 58890با خرید تشک بادی استخر اینتکس کد 58890 می‌توانید به راحتی روی آب استراحت کنید. ابعاد این تشک بادی برای استفاده یک نفر طراحی شده است، به‌طوری‌که امکان دراز کشیدن و استراحت یک بزرگسال را با عرض 71 سانتیمتر به شما می‌دهد. همچنین، این تشک بادی قادر است تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل کند، بنابراین می‌توانید با اطمینان کامل از آن استفاده کنید. این تشک بادی دارای تنوع رنگی است. درحال حاضر شما می‌توانید از بین رنگ‌های سبز، نارنجی، آبی و صورتی، هر کدام که به سلیقه شما نزدیکتر بود را خریداری کنید.

یکی از ویژگی‌های مهم این تشک بادی اینتکس این است دارای بالش بادی سرخود است. این بالش بادی به شما امکان می‌دهد سرتان را در راحت‌ترین حالت ممکن قرار دهید و زمانی لذت‌بخش و آسوده‌تر را در آب بگذرانید. با استفاده از این تشک بادی روی آب، می‌توانید به‌راحتی از آب‌های استخر یا دریاهای آرام لذت ببرید و تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیز داشته باشید. این تشک بادی روی آب از مواد اولیه بسیار مقاوم و با کیفیت تولید شده است، بنابراین می‌توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید.

در نتیجه، اگر به دنبال یک تجربه متفاوت و لذت‌بخش در آب هستید، تشک بادی استخر بالش دار اینتکس تک نفره کد 58890 بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با خرید این محصول مطمئن باشید که از کیفیت بالا و تجربه‌ای فوق‌العاده در آب بهره‌مند خواهید شد. به‌راحتی می‌توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی ایرکوک تهیه کنید و از ارسال فوری آن بهره‌مند شوید.

برند
INTEX - اینتکس
ظرفیت
یک نفر
طول
188 سانتیمتر
عرض
71 سانتیمتر
ضخامت
0.28 میلیمتر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
جنس
PVC
وزن بسته بندی
1.3 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
سایر ویژگی ها
دارای بالش بادی مواج
شامل دو محفظه باد
دارای حفره های متعدد روی سطح تشک بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...