چراغ قوه چندمنظوره اینتکس کد 68690

Intex 68690

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
450,000
420,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چراغ قوه چندمنظوره اینتکس کد 68690 یک ابزار چند کاره و تجهیزات سفر است که می تواند برای اهداف مختلفی استفاده شود. این چراغ قوه دارای 5 حالت نوردهی مختلف است که شامل نور زیاد، نور متوسط، نور کم، نور چشمک زن و نور SOS می باشد. همچنین این چراغ قوه می تواند به عنوان یک چراغ مطالعه، چراغ اضطراری، چراغ هشدار و چراغ کمپینگ استفاده شود.

چراغ قوه چندمنظوره اینتکس کد 68690

بدنه چراغ قوه چندمنظوره اینتکس کد 68690 از جنس پلاستیک ABS مقاوم در برابر آب و گرد و غبار ساخته شده است. این چراغ قوه دارای ابعاد 16 سانتی متر و وزن 400 گرم است. در قسمت جلوی چراغ قوه یک لنز بزرگ برای انتشار نور وجود دارد و در قسمت پشتی آن یک پایه قرار دارد. در قسمت کناری چراغ قوه یک دکمه برای روشن و خاموش کردن چراغ قوه و همچنین برای تغییر حالت نوردهی وجود دارد.

چراغ قوه چندمنظوره اینتکس کد 68690 دارای 5 حالت نوردهی مختلف است که شامل موارد زیر می باشد:

  • نور زیاد: این حالت برای روشن کردن فضاهای تاریک و بزرگ مناسب است.
  • نور متوسط: این حالت برای روشن کردن فضاهای تاریک و کوچک مناسب است.
  • نور کم: این حالت برای روشن کردن فضاهای تاریک و برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای دیگران مناسب است.
  • نور چشمک زن: این حالت برای هشدار دادن به دیگران مناسب است.
  • نور SOS: این حالت برای درخواست کمک در مواقع اضطراری مناسب است.

بدنه چراغ قوه چندمنظوره اینتکس کد 68690 از جنس پلاستیک ABS ساخته شده است که دارای مقاومت خوبی در برابر آب و گرد و غبار می باشد. این چراغ قوه دارای استاندارد IP65 است که نشان می دهد این چراغ قوه در برابر پاشش آب از هر جهت و گرد و غبار مقاوم است. این بدان معناست که شما می توانید از این چراغ قوه در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید از این چراغ قوه در زیر باران یا در محیط های گرد و غبار دار استفاده کنید. البته، این چراغ قوه ضد آب نیست و نباید آن را در آب غوطه ور کرد. همچنین، این چراغ قوه در برابر فشار آب مقاوم نیست و نباید در معرض فشار آب زیاد قرار گیرد.

چراغ قوه چندمنظوره اینتکس کد 68690 یک ابزار چند کاره و مقرون به صرفه است که می تواند برای اهداف مختلفی استفاده شود. این چراغ قوه دارای 5 حالت نوردهی مختلف و یک پایه است که می تواند به عنوان یک چراغ قوه، چراغ مطالعه، چراغ اضطراری، چراغ هشدار و چراغ کمپینگ استفاده شود. بدنه این چراغ قوه از جنس پلاستیک ABS مقاوم در برابر آب و گرد و غبار ساخته شده است و با 3 باتری AAA کار می کند.

برند
INTEX - اینتکس
کاربرد
چراغ LED چند منظوره
قابل استفاده به عنوان
چراغ قوه، فانوس آویزان، چراغ رومیزی، چراغ خطر
تعداد باتری
3 عدد
نوع باتری
نیم قلمی
طول
16 سانتیمتر
عرض
8 سانتیمتر
ارتفاع
6 سانتیمتر
وزن
400 گرم
رنگ
خاکستری
جنس
PVC
کیف حمل
دارد
یدک محفظه باتری
دارد
تنظیم درجه نور
سه حالت: کم، متوسط، زیاد
حالت های نور
نور مستقیم، پخش نور و به حالت فانوس
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر ضربه و فشار
قابلیت زوم
وزن کم و سبک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط