قایق دونفره اکسپلورر پرو 200 اینتکس کد 58356

Explorer Pro 200 INTEX 58356

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
438,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسپلورر پرو 200 کد 58356 از محصولات اصلی شرکت اینتکس می‌باشد. قایق بادی اکسپلورر پرو در واقع همانند سری عادی اکسپلورر می باشد که ضخامت بدنه را در مدل پرو تقویت کرده اند. بدنه قایق اینتکس ساخته شده از جنس پی وی سی می باشد که دارای نرمی و انعطاف مناسبی است. پی وی سی نرم این امکان را به شما می دهد که بتوانید خیلی راحت قایق را جمع کرده و در یک فضای کوچک حمل و نقل نمایید. همچنین باید در نظر داشته باشید.

خرید انواع قایق بادی ارزان قیمت

ساختار قایق بادی اکسپلورر 200 پرو اینتکس به گونه ای می باشد که برای استفاده 2 کودک یا نوجوان طراحی شده و در محیط های کوچک و امن مانند استخر قابل استفاده می باشد. این قایق 120 کیلوگرم وزن را بخوبی تحمل می‌کند و یک نفر بزرگسال به همراه یک کودک نیز می توانند از آن استفاده نمایند. ضخامت قایق های بادی اکسپلورر پرو برای استفاده در رودخانه و دریاچه مناسب نمی باشد و هنگام خرید، باید به این نکته توجه کافی داشته باشید. قایق بادی دونفره اکسپلورر پرو 200 اینتکس کد 58356در قسمت جلوی قایق بادی اکسپلورر پرو 200 کد 58356 یک دستگیره پلاستیکی نرم قرار دارد که هنگام جابه جایی می توانید از این قسمت استفاده نمایید. جهت حفظ ایمنی، شرکت اینتکس بدنه را به صورت سه محفظه طراحی کرده که در واقع 2 محفظه مربوط به دیواره های جانبی می باشد و یک محفظه مربوط به کف قایق است. جدا بودن این محفظه ها از یکدیگر این امکان را به شما می دهد که در صورتی که یک محفظه دچار آسیب یا صدمه شود، بدنه قایق یکباره خالی از هوا نشود و بتوانید روی آب به صورت شناور باقی بمانید. در صورتی که بدنه قایق آسیب یا صدمه دیده باشد، بسیار آسان و راحت می توانید آن را تعمیر و ترمیم نمایید و مانند روز اول با خیال راحت و آسوده استفاده نمایید.

کف بادی قایق بادی اکسپلورر پرو 200 اینتکس دارای شیارهای طولی است که باعث می شود شکل و فرم قایق حفظ شود و مانع از لیز بودن کف قایق نیز می شود. اطراف قایق دارای گیره هایی است که توسط یک طناب سفید رنگ احاطه شده و در واقع می توانید در مواقع ضروری از این طناب به عنوان یک وسیله کمکی در امداد و نجات استفاده نمایید. همچنین اگر بخواهید برای لحظاتی قایق را به محلی بسته و مهار نمایید می توانید از این طناب استفاده نمایید.

همچنین روی بدنه قایق بادی اکسپلورر پرو اینتکس 200 در قسمت چپ و راست محل قرار گیری پاروها به خوبی قابل مشاهده می باشد و شما می توانید پارو ها را درون آن قرار داده و استفاده نمایید. گیره های نگهداری پارو باعث می شود خطر افتادن پارو در آب کاهش پیدا کند. پس بهتر است هنگام استفاده پاروها را در این محل قرار دهید.

برای راه اندازی این محصول می بایست پمپ باد لوازم بادی را تهیه نمایید. همچنین بهتر است برای پارو زدن، پارو اینتکس را خریداری کنید. شرکت اینتکس، قایق بادی اکسپلورر پرو 200 را با لوازم جانبی با کد INTEX 58357 تولید کرده تا کسانیکه نمیخواهند به صورت جداگانه این لوازم را تهیه کنند به صورت یکجا در یک بسته بندی، قایق و پمپ و پارو را تحویل بگیرند.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
اکسپلورر 200 پرو
ظرفیت استاندارد
2 نفر (یک بزرگسال و یک کودک)
گواهینامه
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
طول
196 سانتیمتر
عرض
102 سانتیمتر
ارتفاع
33 سانتیمتر
ضخامت
0.35 میلیمتر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
جنس
وینیل (PVC)
وزن بسته بندی
3.9 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای 3 محفظه باد شامل یک محفظه باد داخلی در بدنه اصلی جهت ایمنی
کف بادی مواج
دارای طناب نجات دور تا دور قایق بادی
دارای دستگیره حمل و جابه جایی
دارای نگهدارنده پارو
دارای قفل پارو جهت سهولت در پارو زدن
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...