استخر اینتکس کودکان طرح هندوانه کد 58448

Intex 58448

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
1,080,000
940,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودکان طرح هندوانه اینتکس کد 58448 یک گزینه عالی برای خانواده‌هایی است که دنبال خرید استخر بادی برای کودکان خود هستند. این استخر برای کودکان بالای ۲ سال مناسب است. از وینیل محکم با ضخامت 0.23 میلیمتر ساخته شده و دوام بالایی دارد. قطر این استخر 1.68 متر و ارتفاع آن 38 سانتیمتر است و ظرفیت حداکثر 581 لیتر آب را دارد. با توجه به قیمت استخر بادی کودکان طرح هندوانه اینتکس کد 58448، این محصول یک گزینه بسیار جذاب برای بچه‌هاست.استخر بادی کودکان طرح هندوانه اینتکس کد 58448

استخر طرح هندوانه اینتکس راهی عالی برای خنک شدن کودکان در روزهای گرم است. همچنین، محلی عالی برای بازی و سرگرمی بچه‌ها محسوب می‌شود. بدنه این استخر علاوه بر اینکه بسیار مقاوم و با دوام تولید شده، با پوست بدن سازگار است و مشکلی برای فرزند شما به وجود نخواهد آورد. مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارد و در طول زمان دچار آسیب و پوسیدگی نخواهد شد.

استخر بادی اینتکس طرح هندوانه بسیار آسان، نصب و جمع‌آوری می‌شود. این استخر با استفاده از یک پمپ باد به راحتی باد می‌شود. درفصولی که از استخر استفاده نمی‌کنید، بهتر است آن را تخلیه و استخر را کاملا خشک کنید و در فضایی خشک نگهداری کنید تا عمر مفید محصول بالاتر رود.

استخر ظرفیت استفاده همزمان 2 الی 3 کودک را دارد و بهتر است برای افزایش کارآیی استخر و طول عمر مفید آن، حداکثر ظرفیت آن را رعایت کنید. همراه با این استخر یک برچسب تعمیرات هم ارائه می‌شود که در صورت آسیب دیدن احتمالی محصول، از آن استفاده کنید و محصول را تعمیر کنید.

مهمترین مزایای استخر بادی کودک طرح هندوانه اینتکس کد 58448:

  • ساختار محکم
  • نصب و جمع‌آوری آسان
  • الگوی هندوانه رنگارنگ
  • ظرفیت بزرگ
  • قیمت مناسب

اگر به دنبال یک استخر با ابعاد مناسب برای بچه‌ها هستید، استخر بادی کودکان طرح هندوانه اینتکس کد 58448 یک گزینه عالی است. دوام، آسانی نصب و جمع‌آوری و قیمت مناسب از ویژگی‌های برجسته آن است. همچنین، این استخر یکی از جذابترین وسایل برای سرگرمی بچه‌ها و شنا و آبتنی آنهاست.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
هندوانه
قطر
168 سانتیمتر
ارتفاع
38 سانتیمتر
ضخامت
0.23 میلی متر
رده سنی
بالای 2 سال
ظرفیت
581 لیتر
جنس
PVC
وزن
2.1 کیلوگرم
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...