استخر بادی مستطیلی کودک اینتکس کد 57403

Intex 57403

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
960,000
925,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی کد 57403 با طول 166 سانتی‌متر به عرض یک متر و ارتفاع 25 سانتی‌متر با ظاهری شیک قابلیت جذب افراد با سلایق گوناگون را دارد. استخر بادی گفته شده از نمونه‌های پرطرفدار برای سرگرمی کودکان می‌باشد. اگر به دنبال ریلکس کردن هستید، رنگ‌بندی آرام بخش محصول گفته شده این حس را به شما منتقل می‌کند.

خصوصیت این محصول، ابعاد منحصربه فرد آن است که قابلیت استفاده از آن را در تمام فضاهای کوچک داخل و خارج از خانه را به شما می‌دهد. از این رو بزرگسالان به عنوان وان در حمام از آن استفاده می‌کنند. همچنین استفاده از آن به عنوان استخر توپ نیز توصیه می شود.

جنس بدنه پی‌وی‌سی یا وینیل آن با قابلیت انعطاف‌پذیری زیاد باعث می‌شود استخر آسیب نبیند و تحمل وزن آن بالا می‌رود. زمانی که استخر را کاملا با آب پرکرده و دو کودک یا بیشتر در آن بازی می‌کنند فشاری به بدنه استخر نمی‌آید. جنس پی‌وی‌سی یا وینیل سازگار با شرایط پوست بدن و خصوصا پوست حساس کودکان شما است.

رنگ‌بندی آبی و سفید این استخر یادآور ترکیب رنگی اقیانوس و آسمان است، زمانی که از بالا نگاه می‌کنیم بدنه خارجی آبی، جداره داخلی و کف سفید آن حس آرامش را منتقل می‌کند.

استخر بادی کد 57403 از دو دریچه مجزا باد می‌شود، یک دریچه در دیواره استخر و دیگری در کف آن قرار دارد. کف سفید محبوب این استخر قابلیت باد شونده دارد و برای کودکان شدیدا مناسب است. چون کف بادشونده حالتی نرم دارد و کودک بدون این‌که اذیت شود از نشستن در کف استخر لذت می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول که باعث آرامش و خیال آسوده شما می‌شود، ارتفاع جادویی 25 سانتی‌متری آن است، کودک شما می تواند بدون هیچگونه نگرانی در آن سرگرم شود و تفریح کند.

قابلیت نصب و جمع شدن سریع و آسان این استخربادی ویژگی بخصوص آن است. شما در حداقل زمان 5 دقیقه‌ای میتوانید استخر را باد زده و استفاده کنید. و هر زمان خواستید باد آن را خالی کرده، در بسته بندی آن جا بدهید و در کمد یا هرفضایی که می خواهید جا بدهید. بسته بندی این محصول به طول و ارتفاع 20 سانتی‌متر و عمق 10 سانتی‌متر می باشد.

برند
INTEX - اینتکس
طول
166 سانتیمتر
عرض
100 سانتیمتر
ارتفاع
25 سانتیمتر
ضخامت
0.30 میلی متر
رده سنی
بالای 2 سال
رنگ
آبی، سفید
ظرفیت
90 لیتر
جنس
PVC
وزن
1.7 کیلوگرم
کف باد شو
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
قابل استفاده در حمام

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...