استخر بادی کودک اینتکس طرح ماهی کد 57482

Intex 57482

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
1,600,000
1,460,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس طرح ماهی کد 57482، از محصولات پر‌فروش و با کیفیت شرکت اینتکس است که برای کودکان بالای 3 سال قابل استفاده می باشد. استخر بادی کودک گفته شده، با توجه به ابعاد و شکل بیضی آن مورد توجه ویژه بزرگسالان به عنوان وان بادی نیز قرار گرفته است. شکل ظاهری این استخر با ترکیب رنگ آرامش بخش و طراحی اقیانوسی، مورد استقبال علاقه مندان به تفریحات آبی قرار می گیرد.

بدنه محصول از سه لایه شفاف آبی رنگ تشکیل شده و لبه دیواره آن به رنگ سفید مشاهده می شود. شکل هندسی استخر به صورت بیضی است که طراحی آن را با دیگر استخرهای بادی متفاوت می کند. البته شکل بیضی آن باعث می‌شود فضای مفید قابل استفاده برای حرکت و بازی در استخر افزایش یابد.استخر بادی کودک اینتکس طرح ماهی کد 57482

ابعاد این استخر بادی به طول 163، عرض 107 و ارتفاع 46 سانتیمتر، علاوه بر مناسب بودن برای استفاده در فضای باز، برای استفاده در حمام به‌عنوان وان نیز مناسب است. وزن بسته‌بندی این محصول 2.6 کیلوگرم است که حمل و نقل آن را آسان می‌کند. شما به راحتی می‌توانید آن را به محیط های دلخواه خود جابه‌جا کنید.

در کف استخر تصاویر فانتزی موجودات دریایی چاپ شده است. همچنین کف آن بادشو نمی باشد و به صورت ساده طراحی شده است. دریچه تخلیه برای سهولت در تخلیه آب در کف آن تعیبه شده و همین موضوع جمع‌آوری استخر را ساده‌ترمی‌کند. ظرفیت آب استخر 230 لیتر می باشد و شما می‌توانید با باز کردن دریچه تخلیه، کل آب استخر یا هر میزان که می‌خواهید را خالی کنید.

این کالا دارای دو محفظه باد می باشد که هر محفظه دارای دریچه ورود باد جداگانه است و به صورت مجزا باد می‌شود. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که یک لایه از آن را باد نکنید و دیواره استخر را با ارتفاع کوتاهتری استفاده نمایید.

برای راه اندازی محصول به یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی نیاز دارید و نمی‌توان از کمپرسورهای باد استفاده نمود. مانند دیگر استخرها، پمپ باد همراه آن در بسته بندی موجود نیست و می‌توانید از فروشگاه ایرکوک آن را تهیه کنید. توجه داشته باشید که برای راه اندازی استخر باید آن را به صورت استاندارد باد بزنید. هر زمان، محصول شکل و فرم خود را به دست آورد و چروک های آن از بین رود، باد زدن را متوقف کنید. باد زیاد به مرور زمان به شبکه‌های داخلی استخر آسیب می‌رساند.

همانطور که گفته شد این استخر برای تفریحات دسته‌جمعی کودکان بالای 3 سال طراحی شده است. جنس این محصول از وینیل یا پی‌وی‌سی می باشد و برای کودکان بهداشتی و غیر حساسیت‌زا است. بنابراین کودک در آن احساس راحتی دارد و کاملا سازگار با پوست بدن است.  

توصیه می‌شود برای افزایش طول عمر کالا، قبل از استفاده زیرانداز پهن کنید. همچنین برای حمل و نقل کالا یک ساک تهیه نمایید تا هنگام حمل کردن از آن محافظت کنید.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
ماهی
طول
163 سانتیمتر
عرض
107 سانتیمتر
ارتفاع
46 سانتیمتر
ضخامت
0.3 میلیمتر
رده سنی
بالای 3 سال
رنگ
آبی، سفید
ظرفیت
230 لیتر
جنس
PVC
وزن
2.6 کیلوگرم
دریچه تخلیه آب
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
جنس وینیل بادوام
دیواره استخر تشکیل شده از 3 حلقه شفاف آبی رنگ
مناسب استفاده و تفریح هم زمان چند کودک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...