استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس کد 57406

Intex 57406

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18%
1,950,000
1,600,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس کد 57406، مدلی پرکاربرد و زیبا برای استفاده در فضای باز یا خانه طراحی شده است. این استخر بادی کودک، برای رده سنی 1 تا 3 سال در نظر گرفته شده و به صورت ایمن و استاندارد برای آب بازی کودکان ساخته شده است.

خرید انواع استخر بادی

این محصول دارای سایبانی متصل به بدنه است که قابلیت جدا شدن از آن را ندارد. در واقع به صورت ثابت به بدنه آن چسبیده است. این سایبان از سه طرف بسته و از یک طرف باز است تا هم از کودک در مقابل نور خورشید محافظت کند، هم فضای بازی شبیه خانه عروسکی برای کودک ایجاد نماید. کودک از همان یک سمت باز آن رفت و آمد می کند. همچنین پنجره ای در یک طرف سایبان وجود دارد که باعث می شود دامنه دید کودک به بیرون افزایش یابد. از این محصول به عنوان استخر توپ نیز استفاده می‌شود.

چون اطراف استخر بادی از سه طرف بسته است میزان پرتاب آب به بیرون کمتر می‌شود یا توپ‌ها بیرون نمی‌ریزند. از طرفی در سقف سایبان چند روزنه برای گردش هوا ایجاد شده است و هوا به خوبی رفت و آمد می‌کند.استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس کد 57406

زیبایی دیگر محصول این است که دیواره‌های کناری به صورت شفاف طراحی شده و کودک از داخل استخر می‌تواند بیرون را تماشا کند و حس اینکه از پشت پنجره بیرون را میبیند داشته باشد. روی این بدنه شفاف عکس گل و خورشید و پروانه قرار دارد که آن را چشم نوازتر کرده است. بدنه یا دیواره اصلی استخر به رنگ سبز است و طرح چمن روی آن کار شده است.

این محصول که یکی از برترین استخرهای بادی برای رده سنی کم می‌باشد، از جنس پی‌وی‌سی ساخته شده است. از مزیت های این متریال انعطاف پذیری زیاد است که باعث می‌شود کودک در آن احساس راحتی کند. به همین دلیل کف محصول نیز بادشو در نظر گرفته شده است.

نکته بسیار مهم در استفاده از محصولات بادی این است که بدنه و جنس آن برای کودک ایجاد حساسیت نکند. به همین دلیل کمپانی اینتکس جنس پی‌وی‌سی را در این استخر بادی، کاملا سازگار با پوست کودک به کار برده است.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
سایبان دار
طول
163 سانتیمتر
عرض
112 سانتیمتر
ارتفاع
102 سانتیمتر
ارتفاع استخر
25 سانتیمتر
ظرفیت
144 لیتر
رنگ
آبی، سبز
وزن
2.4 کیلوگرم
ضخامت
0.25 میلیمتر
چسب تعمیرات
دارد
جنس
PVC
رده سنی
1 تا 3 سال
کف بادشو
دارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سایبان جهت محافظت پوست در برابر تابش آفتاب
ساختار اتاقک مانند طرح پارک جهت امنیت بیشتر کودک
دارای حفره روی سایبان جهت جریان هوا
دارای پنجره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...